Kläder online.

Jag har lovat att hjälpa Kläderonline att skriva och tipsa om online butiker på nätet och mina erfarenheter om shopping.

Kan tipsa om laredoute
Dem har kläder av hög kvalite och riktigt fina från frankrike, dem har all mode och stil.


Sedan har vi då Ellos som har riktigt fina kläder i märkes och mode.
till rimligt pris dessutom och rear alltid ut varor.

Dessa två är dem jag gillar som bäst.
Jag tycker att alla kläder ska vara snygga men också ha kvalite, gärna lite mode i sig.


Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-12-10 | 12:38:49
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jag tror hon hittade klänningen och koftan på cubus, hon hade det iaf i en cubus påse, men jag frågade aldrig vart hon köpt de :)



Har dom redan kunnat sätta diagnosen adhd på kevin? Man kan väl inte vara tidig med allt :)



För drygt en månad sen vägde Nikita 8050g och var 70,5 tror jag de va :) Nikita är ju nästan 3 månader äldre, ingen stor tjej jag har :)



Det är ju lite jobbigt, du får ta körkort och skaffa bil helt enkelt :)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback