Öppna Förskolan :)



Nyvakna och sköna. :) inatt hostade kevin en hel del, jag är extremt orolig över hans hosta eftersom han hostar så kraftigt från lungorna, samtidigt som lilla p var en riktig buse i magen. det gjorde lite ont när hon tröck ut kroppsdelar och samtidigt skakade magen och störde mina nerver.

igår hade vi gäster igen, kevins faster och familj och svärföräldrarna var här och åt middag.
Liam har kommit in i en sån där härlig 4årings trottsperiod och kan slänga ur sig ett och annat fult ord och bli så arg att han blir röd i ansiktet. haha gulligt, tänker bara på hur kevin kommer bli. :p
älskling gjorde middag, kyckling wook efter att dem åkt gjorde vi äppelpaj som alla 3 satt och smaska på. :)

imorse var kevin jätte duktig som tog sin host medicin när han egentligen hatar den och bara spottar ut eller slår bort skeden och skriker naj.
men imorse öppnade drack han den utan problem :) så ska köra med den ett par dagar och kolla om det blir bättre annars tar jag kontakt med doktorn så dem får kolla upp hostan.

idag ska vi till öppna förskolan med Jamina och hennes son Kevin, men innan det måste jag sticka in på claes olsson och handla krokar då gubben råkade slå hammra sönder kroken som himmelsängen hängde i.
så ska vi äta lunch innan så det ska bli trevligt. :) bäst att vänja honom vid många barn innan han börjar på dagis.

nu ringde teknikern som ska installera och mojsa här så fom imorgon kommer förhoppningsvis vårt bredband att funka :) KANON ! trodde det skulle ta längre tid.
Sandra-isabellesmamma+ gravid » 2010-02-08 | 08:32:35
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

När ska han börja dagis =)?

Sara - Alicias mamma & gravid » 2010-02-08 | 08:42:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Ja jag vill verkligen ha en vaginal förlossning denna gång. Fick göra kejsarsnitt om jag ville men det vill jag inte :)

Martina » 2010-02-08 | 08:46:41
URL: http://beautywolf.blogg.se/

DONKEN » 2010-02-08 | 12:34:41
URL: http://donkens.blogg.se/

härligt härligt. hahah hur fan lyckades han ta sönder en krok i väggen? :P

tack så mycket, blev mäkta stolt själv faktiskt.. ;) hhii. blir o rensa mer i hylla idag, så man nån gång kan ta in vincents säng i eget rum.. :P jag vill ge honom en himmelsäng med, men de tyckte min karl blir för gay. :/ humpf.

haha.. aja får se hur det blir. hans ka ju inte ha en rosa prinsess himmelsäng, bara vanlig vit liksom. eller typ blå, så de blir som en himmel. (inte för att han är pojk, för rosa o blått dissar jag) pössen!

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-08 | 12:36:56
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Haha ja men jag kan knappt ha mina,

gamla kläder längre, byxorna sitter åt för mycket :p haha!

Jadu, alla är vi olika :D



Ja jo det är juh klart :)

Men man har juh ingen lust att bara spy hela tiden

& bli helt borta i huvudet direkt :S

Men men, det där är väl sånt som ordnar sig ;) haha



haha okej :)

Jobbigt läge ;)



Jag bor 5 mil norr om Uppsala :)

Ni då? :)



Åh mysigt med Öppna förskolan?

Eller ? :p



Kram Kram

Monica » 2010-02-08 | 20:03:32
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Hej! Ja jag har en familjemedlem som har svikti mej ordentligt.. Kan inte gå in på detalj för jag vet inte ur denna personen följer mej när det gäller blogg o kommentarer =(

Theodor har oxå en fruktansvärd hosta, men han får medicin mot det. Det kallas på förkylningsastma & ansträngningsasta.. Så du borde kanske kolla upp det? Man vet ju aldrig.. Jag hade aldrig hört talas om detta innan.. Ah mysigt med bröllop, blir det något stort eller litet bröllop? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback