Sluta upp !

har såna skumma verkar med ganska korta mellanrum som inte ger sig utan hållt på hela dagen.
hon får mer en gärna stanna minst 3 veckor till men fruktansvärt osäker om hon är lika villig med det.
en så länge är det ganska milda, inte pust pust aj aj, eller så är det jag som har hög smärtgräns. tyckte inte verkarna med kevin gjorde särskillt ont heller.

det kanske är tillfälligt bara, men man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig.
jag är inte så orolig att jag vill ringa till förlossningen,
det ska vara ganska genkända verkar innan jag ringer dit, och det känner jag isf. hon förbereder sig nog bara.
nu låter jag allt för säker men det måste jag säga att jag inte är, jag försöker bara slingra iväg tankarna på att hon vill ut snarast för hon verkar inte trivas vilket jag tycker att hon bör göra huhu.

nu ska jag lägga mig med kudden mellan knäna, min otroligt bekväma sovställning. :)
ska ta en lång promenad imorgon med grabben, iväg till centrum och byta min trådlösa handsfree (aldrig använd) som inte fungerar och svänga förbi lite affärer. envis som jag är kan jag inte ta det lugnt.
äwiis - gravid i v.34 » 2010-02-28 | 20:08:33
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

okejokej på de viset :) spännande då å se när det blir !

Blire ditt andra barn?

nja bara magkänsla ;) annars pekar allt på att det är en flicka :)

Cassandra, josefins mamma » 2010-02-28 | 20:50:53
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

ja verkligen :D



japp de har hon, har haft de snart över ett år :) Men de är skönt att man vet vad de är oc att de får rätt medicin :D



när var du beräknad? :)

de är bara bra :D



Ses nån dag? :)

kramisar

Elly » 2010-02-28 | 21:02:24
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Jaha de är så de ligger till :P Jag har ju fått en väldgt mörk rand iaf haha. Hur känns de att få en liten till då?:)



Haha ah som en kompis till mig, ja sa vad jag ville att min son skulle heta. Då var hon gravid och tog de namnet. Surt... Så jag fick ta ett nytt namn nu, men de funkar lika bra de. Men störigt att man inte får ha såna saker ifred :S

Kram

Jacqueline - 17 and pregnant » 2010-03-01 | 14:02:18
URL: http://jacquii.blogg.se/

Tack så mycket, den är beräknad att komma 9juli :)



Har försökt leta mig fram lite i din blogg men hittade inget svar så jag frågar bara, haha. Hur gammal var du när du fick första barnet och hur gammal är du nu? Kramar hoppas allting går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback