Feb. 28, 2010



Vissa tider är en stor saknad, vissa hårfärger är en saknad, varje dag saknar man något.


Vissa tider är en stor saknad, vissa hårfärger är en saknad, varje dag saknar man något.

Jag bryr mig inte om hur dålig jag är nu som "hänger" ut er utan namn, hur mycket jag hatar det själv att man gör så, men jag måste få skriva av mig för att få ut mina känslor på rätt sätt.
skriva är en bra drog ingen dålig drog..
Ni har förstört tilliten jag hade för er, ni tog ifrån den kille jag älskade för en helg och slängde fram en flaska framför honom när ni visste om hans förflutet, ni skrattade åt mig när jag förklarade känslorna för honom.
och ni har mage att komma på min sons dop & födelsedag med eran falskhet, det är väl förjävligt.
ni är inga ungdommar längre, ni är inte ens kvinna & man, ni är pansionärer över 60 år, hans gamla övervakare.
ni borde veta bättre!
ni kan drömma om att få träffa mig, min son eller min dotter något mer, jag tänker inte utsätta dem för det.
såna som ni förtjänar inte att ha era hjärtan som slår inuti eran kropp, jag kommer verkligen inte sörga när ni försvinner och era hjärnor är långt ifrån erat huvud.
jag trodde så oerhört mycket bättre om er men det försvann med vinden, ni kanske lyckades ta honom den där helgen men ni har fått oss så otroligt mycket starkare nu.
jag Hatar er så mycket nu för det ni gjorde, det svek mig och ni kommer inte innanför min dörr igen detta är oförlåtligt och ni kommer höra ett och annat spyord från mig då och då.
Jag spyr galla över er nu för jag är så förbannad över hur ni utsatte mina barn att mista sin pappa, drog och drog och verkligen försökte få ner han i det svarta igen som har tagit otroligt lång tid att få upp han ifrån.
ni borde skämmas ! ni är tamefan gamlingar 1 steg ifrån döden, ta vara på er lilla tid ni har kvar.. oss har ni förlorat redan när ni ställde flaskan i hans händer.


Elly » 2010-02-28 | 12:45:40
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Nepp :D vi ska ta de som en överraskning! Tror de är en pojke, får se va de blir :)

Oh ja! IKEA har mkt bra saker, rätt billigt också för den delen :)

kram

äwiis - gravid i v.34 » 2010-02-28 | 13:59:48
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

tack !

den 17 april:D

Elly » 2010-02-28 | 14:17:19
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Hehe jo, de där med kläder har varit lite svårt :P

Har inte köpt så mkt utan ska köpa sen när bebisen kommit. Men självklart har vi kläder så de räcker :)

Haha jaså? ah jag kan inte så mkt om de där, alltså hur magen ser ut om de är en flicka el pojke.

Vi har bara 2 namn, ett flicknamn och ett pojknamn ;)

Hemlis hemlis.... Har ni bestämt namn?

kram

äwiis - gravid i v.34 » 2010-02-28 | 19:53:42
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

jasså när ska du då ha :)??

jo om det nu stämmer enligt ultraljudet så är det en flicka :)

Jacqueline - 17 and pregnant » 2010-02-28 | 21:32:42
URL: http://jacquii.blogg.se/

Precis kommit in på din blogg, man kan förstå situationen lite. Men jag tycker du gör all rätt att skriva här. Känn ingen skuld för det. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback