wiho. :)

just nu sitter jag och lökar vid datorn (igen) som (vanligt) såhär på morgonen med en buse springandes rung omkring här i lägenheten. :)
jag vet inte vad, men jag blir frustrerad över att kevin alltid kräks efter hemagjord köttfärssås, dock var det väldigt mycket mjölkprodukter och kryddor i som hans mage kanske säger ifrån på.
men nu vet jag att det just är köttfärssåsen och inget annat, han vaknade upp inatt och kräktes (köttfärssås), på något sätt vaknade jag till av att han satt i sängen och snyftade.
klev upp helt upp och ned då jag slagits med mitt illamående innan och kände något kladdigt så jag satte ned honom på golvet och tände lampan, han satt och skaka så jag satte honom i badet och duschade av honom och bytte alla sängkläder höll andan för att inte kräkas själv alltså Uh!


Tog väl ca 1-2 timmar att få han somna igen, kanske ont i magen.
inge mer köttfärssås får han iaf, och tur nog fanns det tid i tvättstugan så vi slängde in två maskiner. :)
mitt tappra försök att göra cheescake igår gick väl överaskande nog bra ! :) hoppas jag ( inte smakat en ).
tänkte slänga fram den på bordet när svär föräldrarna kommer på fika och ska hjälpa oss att ta bort glasdörren till köket så inte kevin ramlar igenom och skär upp sin lilla kropp när han står och slår och öppnar, smäller och bankar.:/


träffade mickis igår och tog en fika, kikade in i affärer och hittade ett linne på rea för 50 kr storlek S, visst den sitter perfekt men kan det vara magen som får den sitta så? :) hihi en hel trevlig dag iaf.
mycket skrivande nu, men kan inte sitta och samla upp allting i huvudet, måste skriva av mig så jag kan samla upp dagens erbjudande. :)
Vagnen jag beställde kommer inte bli våran, gick in på sidan idag och såg att den skulle komma i mitten av april. då är det faktiskt försent, så ringde till dem väldigt arg över att dem inte medelat mig och fick smått panik.
jag hatar såna breda vagnar och ville verkligen ha denna men bad han ta bort min beställning.
hittade en annan liknande fast nyare modell kom in i sortimentet 3:e januari och snäppet dyrare men så i'm in love !! så den ska vi beställa snart, jag vågar inte vänta om den skulle ta slut så står vi där ensamma igen utan någon vagn. nej! den risken tar vi inte. :)

Jela - Bebis i mars » 2010-02-05 | 11:14:24
URL: http://jeliz.blogg.se/

Nämen va synd att han inte grejjar hemmagjord köttfärssås, det som är så gott! :/



Snygg vagn ju, hur lång tid tar det innan ni får den då?



Sv: Ja de va verkligen snällt av min kille, de e bra o ha om man ska göra dop-kort o sånna grejer :D



Jaha då förstår jag, men huddinge är ju kanon dom med. De va där jag fick reda på att jag va gravid haha jag trodde att det va blindtarmen.. så ont hade jag! :D



Pösssss

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-02-05 | 11:39:14
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Han tackar så mycket :)



haha okej? hmm näe men det känns lite,

läskigt med en spruta in i ryggen? :S

eller har jag helt fel?



Va? är det sant? tror du att det är migrän?

Jag har allvarligt talat aldrig haft det förut,

jag är inte den typen som har ont i huvudet haha!

Ja,jag får väl börja ha persiennerna nere ;)



Vilken fin vagn du "hittat" :)



Kramisar

DONKEN » 2010-02-05 | 11:40:21
URL: http://donkens.blogg.se/

idag vaknade jag o-sur!

första gången på flera månader, nästan. haha ;P

skönt vare.



ja jag hoppas idag blir en bättre dag. jag har satt lite piff i fönsterlamåorna i tv rum och vardagsrum. får se hur jag ska få det bra sen bara... hum. de blev inte så¨tjusigt som jag hade tänkt mig. men får nya gardiner runt den 10e feb... från jotex. hum hum.. pöss!

Monica » 2010-02-05 | 11:47:08
URL: http://theeobeosmamma.blogg.se/

Usch jag hade aldrig klarat av att ligga i 1.20 säng.. Tack o lov för vår dubbelsäng :D

Vad fin vagn, vad e det för någon, var den dyr? Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-02-05 | 13:37:12
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hejsan vännen!

jobbigt håller han på att bli magsjuk:(

mår han bättre nu!



gillar den vagnen:D



SV min lilla dotter kan kliva upp runt 9 hihi men imorse vart hon väckt vid 8:)



Händer annars?

kram

DONKEN » 2010-02-05 | 14:00:23
URL: http://donkens.blogg.se/

ja den verkar bra. fyfan vilken service! sånt får de fanimig meddela i tid. en vagn är ju rätt viktig för blivande föräldrar (och föräldrar som väntar tillök som i erat fall) humpf. sånt blir jag lite lack på. :( ja fyfasen så skönt, haha... :P pöss på sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback