Frågor & Svar.

dessi om Beställd .:

va fin och smidig den ser ut att vara! :)

gumman, tänkte fråga va du hade för tidiga graviditetstecken som du la märke till? skulle vara kul och veta. kram! <3

Svar : oj, ska försöka minnas. det jag började få motsug mot saker och ting, kände mig illamående då och då och brösten. men med kevin var det ju illamåendet direkt och morgonillamåendet plus åksjukan. :) kram <3

18 Januari, 18:40  
     
  Maria om Beställd .:
Hej jag har en fråga, har du haft ont i magen något under några av dina graviditeter (alltså tidigt). för jag är i vecka tio och är lite orolig. och var har du isf haft ont och hur har det kännts. tacksam för svar.

Svar: Jag har nog haft små ont i magen i början på denna graviditet, det värkte och högg lite här och där i magen. sedan har jag ju fått fruktansvärt ont i magen ( mellangärdet) pga min magkatarr. men jag tycker inte du borde oroa dig, livmodern växer och mycket ska ändras inne i kroppen. så länge du inte blöder eller får extremt smärtsam smärta i magen så är det nog ingenting, men är du orolig så borde du ringa din barnmorska och rådfråga med henne eller förlossningen så dem får göra en kontroll.
lycka till ! kram
Crazyangel [mamma till Milton&gravid] » 2010-01-19 | 09:40:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Milton började inte sova vettigt förän han var 14 månader. Inna det somnade han sent, vaknade tidigt å kunde vakna 25 ggr per natt. Han slutade med vlling näran var 8 månader på natten, ha ville helt enkelt inte ha. Men sen när han va 14 månader provade jag ge han det nån gång och då sov an bättre. Vaknade, men somnade om med vällingen. Så att han vaknar ca 2gg per natt nu känns som rena lyxen ^^ :P

Jela - Bebis i mars » 2010-01-19 | 09:48:18
URL: http://jeliz.blogg.se/

Ja precis, haha men man hör många som ändå tror på alla myter.. suck :D



Ha en mysig dag gumman :)

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-19 | 11:02:13
URL: http://knoddis.com

sv: mm :( Det var 3 mån vaccinet. Men nu har han sovit hela natten, vaknade först vid 8 för att äta och somna om! Så det har väl lugnat ner sig med andra ord.



Hur mycket är han över då? Tänkte om han skulle bli mega lång?



Vi får hyra så länge vi vill, men jag vill inte längre haha. Vill inte söka andra hand heller, för jag känner verkligen inte för att flytta runt, men men.. Kram

Sara - Alicias mamma & Gravid » 2010-01-19 | 11:46:49
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Okej är det en flicka ni väntar nu?

Ja jag spyr än :( men men man får ju något fint utav det ;)

Laura, mamma till Kasper » 2010-01-19 | 12:31:31
URL: http://laurasnya.blogg.se/

sv: Ja, mannen han kan ha sina ljusa stunder han med :P Haha.



Mjo, vi har ju snackat.. Fick tyvärr missfall i slutet av november och har nu kommit igång med mensen.. Men vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Men man är ju bra sugen :P Är ju till och med sjukt intresserad av syskonvagnar :P

Laura, mamma till Kasper » 2010-01-19 | 12:40:36
URL: http://laurasnya.blogg.se/

sv: Tack. Jo men första gången gick det på första gången och nu så tog det bara några gånger så man har ju gott om hopp :)



Ja känns ju så mysigt med en till i vagnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback