Fläng och dräng.

idag har vi flängt runt som en annan liten vilsen själ. strulat som fn med försäkringskassan och käkat buffee på kina så vi höll på att sprängas i bitar, druckit kaffe på kaffe, handlat som fn,  kommit hem och grillat som vi inte ens orkade äta, sprungit efter en grabb som verkligen testar oss på max.
nu sover alla utom jag, men dags för de snart, upp imorgon och springa runt i massa affärer med victoria. :) sen bada i helgen för att sen gadda mig återigen den 26:e och sen dra på kryssning.
själv sitter man här och är jäääävligt avundsjuk på mina föräldrar och brorsan som drar till gotland om en timme, faaaaaaaan för dem!! får dra dit nästa år men det är nästa år.. :(

hur mycket pengar kastar man i sjön egentligen? man borde vinna 1-3 mille på en jävla lott för en 10, det skulle vara något. =)
Jessi Fox » 2010-07-20 | 21:24:48
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

haha vilket långt kvitto! jag handlar aldrig för mer än 1000 spänn på willys. brukar typ bli hälften så långt.

Anna - Gravid ♥ » 2010-07-20 | 22:28:09
URL: http://annacondas.blogg.se/

Ah men om du själv filmat borde du ju ha filmen?

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-07-21 | 00:20:56
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

då tycker vi lika :)



vill helst bara glömma det, kankse kan ta det någon annan gång, just nu vill jainte tänka påd et mer!



hoppas allt är bra med er :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback