Äntligen ! :)

idag åkte vi och lämnade sonen hos mormor&morfar efter en latte på fika stället paus och köpte pizza som mamma bjöd på hem till dem. åh så glad han blev av att träffa mormor, man verkligen såg lyckoruset i han.
när vi skulle säga hejdå till raringen så vart det en kort kram & puss (på hans sätt) sen ville han tillbaka till mormor sötnosen. så glad att han älskar sin mormor så mycket, men vem gör inte det hon är helt klart BÄST utan tvekan, så underbar och goo mot alla så det är sjukt. låt henne leva länge skulle gå under om hon försvann.. =(
hon är min livsglöd hon också precis som mina barn, har sånt fint band med henne. <3

hämtade en fleece till kevin, en sparkdräckt till pixie, min systemkamera WIIE , lite produkter av ett företag, räkningar *buh* , två klänningar jag fått och lite till ..
sen gick vi och köpte majskolvar, vi är helt beroende av majskolvar, så jävla gott med smör till. :) har precis ätit upp en hel skål med popcorn själv och kollat på Victoria & Daniels brölopp som vi sa att vi inte skulle kolla på & att vi skiter i deras brölopp. men ändå fastnade blickarna på just den kanalen. sånt som händer haha :p
nu ska jag pilla och trixa med min bästa vän för batteriet laddat klart.
ha en fortsatt trevlig kväll.

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-20 | 04:22:05
URL: http://jacquii.blogg.se/

snygging! Man kan inte tro att du fött för bara någon månad sen



SV: ausch låter inte kul för Kev , skönt att han trivs så bra hos mormor!



Haha nje, känns som jag kommer vara gravid iaf 2 veckor till :P

Bebisen får inte komma nu heller haha, låt dem bli klara med renoveringen här hemma först har jag sagt till den! Så den kanske lyssnar på mig (a)



Kramar på eeeeeer<3

Denize - Mamma till Emilia & Elian » 2010-06-20 | 12:52:50
URL: http://denize.se

sv: Som sagt, så länge f-talet är lågt så! Jag fotar med olika inställningar beroende på ljus så jag kan inte kopiera några exakta inställningar. Fota med AV inställningen (kan iofs inget om Nikon) och ändra f-talet till lägsta möjliga.

Martina » 2010-06-20 | 15:33:02
URL: http://beautywolf.blogg.se/

hej tjejen!



fin bild på dig:) Jadu de är aldrig kul med räkningar men tyvör är de sånt man måste betala:(



sv: jag har en Nokon D90:D



Hoppas er helg varit bra

kram

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-20 | 18:31:36
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Har du verkligen fött 2 barn på mindre än 2 år? Det syns inte alls! Jätte fin är du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback