Dagen sänder dåliga vibbar.

inte bara på mig, utan på många många fler har jag märkt. Varför är det så, vad är detta för dag egentligen, en sån dag man bara vill sova bort och vakna på bättre humör. det känns ärligt talat som jag vräkt i mig neråt stuffs. :/
inte alls vart mig själv idag och humör har åkt berg o dhalbana till och från.. vilken tur att karln kan få en på bättre humör när han kom hem trallandes med donken. =)
som vanligt har jag fottat en del, jag bara älskar den här kameran, som jag sagt tidigare. :) , nu sover mina småttingar efter den här långa skumma dag..
är det någon som vet varför man inte kan handla på nätet med bankomat kortet , visa swedbank? måste man ringa till banken och be dem göra så man kan det eller hur fungerar det där? tycker inte så mycket om fakturer för dem kommer lätt bort när det handlar om mig och hålla reda på saker.




4:e bilden : att han älskar sova sittandes i vagnen med huvudet i kudden. Som sagt, min son är lite egen <3
Fanny » 2010-06-04 | 20:59:17

du har så jävla fina barn! :)

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-04 | 23:26:07
URL: http://jacquii.blogg.se/

Det har verkligen varit en liten deppdag för alla, undra whyyyyyyy

Fan vad kul med en systemkamera! Det ska absolut bli det första jag köpet när jag börjat jobba om ett år?! haha kram påer

janni - mamma till Emilia <3 » 2010-06-05 | 10:12:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/

aw så fina bilder!!

det är så himla bra, hon är så duktig och snäll och underbar! hihi!!



Hur mår ni? kramar

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-06-05 | 11:27:20
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hehe ja magen är det inget fel på ;)

Den växer & växer :D haha.



Vi bor juh 5 mil norr om Uppsala ;)

Om du kommer ihåg? :p haha :D



Hur mår du idag? Bara bra hoppas jag.

Några planer inför helgen? :)



kramar

cassandra, mamma till josefin » 2010-06-05 | 20:11:33
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Jo vi fick den där singular nu, men vi ska ortsätta med andas i sån där bubla lr vad man säger :P Men vi ska se om den hjälper cokså :)



Ska kevin börja på dagis snart? För visst går han inte på dagis nu?

kramar

Erika - Gravid » 2010-06-06 | 09:26:32
URL: http://dumman.blogg.se/

Uffa! Har läst om den mirakeldrycken och fy faaaaan vad äcklig den verkar vara :P

ss » 2010-06-06 | 13:06:51

vilka små charmtroll du har :)

ss » 2010-06-08 | 03:22:11

måste fråga, hade du mycket halsbränna när du väntade flickan? hon har väldigt mycket hår ser jag, och det hade min ena dotter också, och jag hade f r u k t a n s v ä r d halsnränna under graviditeten. pain verkligen. det beror på hårväxen för det mesta hos de flesta. gjorde det det på dig med? kramen :*

Anonym » 2010-06-08 | 10:02:01

Om det är visa ung måste du ha en dosa som man får fixa på banken. Men det kostar lite vet inte om det är per månad eller år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback