Glad midsommar !



dålig uppdatering, jag vet! men haft så mycket nu på sistone. mycket omständigheter och annat kraffs.
umgåtts med gott folk och bara varit, Gubben kom hem med tio röda rosor och jordgubbar igår och sa att han älskade mig väldigt mycket. det kändes bra att höra. :)
har massvis med bilder som jag ska lägga över på datorn, men först ska vi köpa en extern hårddisk idag nu när vi ska storhandla svänger vi förbi där, med tanke på att disken på datorn när som helst kommer krasha så känns de väldigt jobbigt om jag skulle bli av med alla fina bilder.
Barnen har badat på vår baksida i poolen och på grannen Jessica&Jonas baksida ( poolen ) jätte mysigt har det varit och varmt så man fått solsting eller näst intill, vi har bokat dop och skickat dem allra flesta inbjudningarna, många kvar.. Idag ska vi ner till midsommar stången med Victoria&Saga och våra ungar. =) sen ska vi grilla på baksidan så det är våran midsommar, ska ju bli fint väder och båda barnen är super fina :D grr !

ha en fortsatt trevlig midsommar =) Kramar från oss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback