Ny systemkamera sökes!



Någon som vet vart man kan köpa billig Digital systemkamera?
, har gjort en tabbe när jag köpte min digitala systemkamera .. så vitt jag vet går det inte byta objektiv. nu söker jag en ny och bra, behöver lite tips. har bara sätt sky höga systemkameror, det funkar inte att köpa när man har två barn och en hög hyra.

hur som hur dricker jag mitt morgonkaffe med en son i knät, inte så prima med tanke på att han gärna sparkas. well well vad gör man inte för att låta tösen sova . väntar på svar från Jamina om vi ska ses idag innan gymmet. :) får hoppas att jag inte väckte henne haha :) sorry isf gumman.

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-15 | 09:28:43
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Nej det tycker inte jag heller, hon var inte mogen för barn för 5 öre, och är fortfarande inte! Hon är fortfarande ute och super så fort hon får chansen och försöker leva livet hon gjorde innan hon fick barn. Hon tänkte göra abort men ångrade sig precis innan, och några veckor senare söp hon sig så full så hon decka, jag tycker det är hemskt! Vi blev nyligen jätte osams för jag tycker det är så fel att röka och dricka när man är gravid, det är inte rätt mot barnet och jag tycker inte man är mogen för barn om man gör så!



Ja, det är väldigt många som är hjälpsamma när man frågar, tycker det är väldigt gulligt :)



Det var ju synd, va bor ni där för? :) det hade verklgen varit mysigt att träffa eran lilla familj.

Kram

Fanny » 2010-06-15 | 11:30:25

asså jag måste säga det igen... dina, eller ja, era barn, man smälter så sööööta dom är!! :)

Anonym » 2010-06-15 | 12:06:50

Hon blir visst 5 månader på söndag, jag trodde hon va typ 4 ;)

Ja jag har rätt mycket mjölk nu, jag pumpar ut mer mjölk och ha i maten till henne och då produceras det mer mjölk, så nu rinner det om dom istället och fylls på snabbare men den ser inte lika fet ut utan så kanske är därför då. Ja det hoppas jag också, jag vill inte sluta amma! Jag siktar nu på ett år, från början siktade jag på 6 månader :)

Hur länge ammade du kevin? Om du ammade honom?



Nej faktiskt inte, men det märks att det är nått som är fel på honom, men det är inget som vi sagt till henne. Både jag och min man tycker han ser efterbliven ut. Och under förlossningen tog det nästan 1 minut innan han började skrika, och han var gul men hade inte gulsot. Och han var jätte stor när han var typ 2 månader, han såg ut att vara närmare 1 år, men nu är han inte riktigt lika stor för sin ålder som han var tidigare. Jo jag har viljat, men jag kan inte, jag skulle knäckas om någon tog mitt barn, men å andra sidan sköter jag mitt barn på ett helt annat sätt.



André kommer från stockholm från början, så han har en familj som han bodde hos när han var mindre i stockholm, men dom brukar träffas ungefär 1 gång om året.

Kramar!

Robyn » 2010-06-15 | 19:12:01

Hej! Jag har en canon 1000D, de går på typ 5000 och det är enligt mig rätt billigt, den kan du också byta objektiv på.. Annars finns det ju alltid begagnat! Kram

Veronica » 2010-06-15 | 19:14:49
URL: http://bajenalm.blogg.se/

så söta barn :*

Hoppas du hittar nån bra kamera kan säga till om ja ser nån någonstans :)

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-15 | 20:13:07
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jag pumpar ut och lägger i maten. Och då har det bildats ännu mer mjölk :) Men jag tycker bara det är bra:)



Det är ju skönt det, på ett sätt, men det är ju så jobbigt med amningsinlägg och hela tiden ha bh på sig. Jag sov ett tag på en handduk istället för att ha bh och nu så sover jag utan så det är lite fläckar där jag ligger från all mjölk :)



Jo jag vet, jag har också tänkt så. Men dom flesta anser att han är för liten för att märka något, hon dricker ju aldrig hemma vid honom, utan låter hans pappa ta hand om honom när hon sk a ut, eller hennes mamma. Sen skulle han nog må bättre om han fick lite gränser, men ja det är som det är. Det verkar som det är lättare att bara sitta och ignorera och låssas som man inte ser än o göra nått åt det när han gör nått han inte får.



Ja det var ju lite tråkigt, eller mycket tråkigt. Men vi skulle ju faktiskt kunna åka till det där tivolit som ligger i stockholm, va de nu heter :) Skulle ju också vara mysigt! :)



Kramar!

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-15 | 22:05:06
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Ja, men man känner sig hemsk, och nu har hon börjat skrika på ett annorlunda sett och det låter verkligen jätte hemskt.



vad tråkigt! jag fick också använda amningsnapp i början, men innan jag kom på den trodde jag jag skulle dö så fort hon ville äta, jag hade så ont och det spruta blod och jag ville så himla gärna amma så fick jag höra talas om den och de funka ju faktiskt :)



Men vilken lustig bvc tant och säga så, bröstmjölk är ju det bästa till som är minst 3 månader. Ibland förstår jag mig verklgen inte på bvc alls.



Jo jag vet, det är fel, det är inte rättvist och jag tycker jätte synd om honom. Men hon blev faktiskt bättre när vi blev sams igen, hon verkade bry sig mer om sin son, men det tog inte lång tid innan hon mer och mer gick tillbaka till hur hon var innan :/



Ja nått av de, trodde det bara fanns ett sånt ställe i stockholm :) Jag kan inte stockholm så bra, har bara varit där 2 gånger i mitt liv, plus 2 gånger vid arlanda :) haha.



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback