Respect !



Jag har full respect för andar & Övernaturliga krafter, är det något som kan få mig riktigt rädd och kalla kårar i hela kroppen så är det just det, då vill jag bara gömma mig under täcket.
inatt var en sån natt, vid midnatt ringde de på dörren och jag vart ganska nojig då jag målade upp att det var maffia eller liknande som skulle kolla om någon var hemma för att sen storma in, så hjärtat slog ganska hårt. men ingen var där? skumt tyckte jag och fortsatte försöka somna om, det ringde igen någon timme efter och då började jag få kalla kårar för sonen låg precis som vanligt i sin säng men grät som när man håller i honom fast som att någon tröck ner honom, så jag sprang upp och fick rysningar i hela kroppen, men han blev lugn när jag kom dit men höll i sin arm och sa aj aj .. då tänkte jag börja gråta så jag försökte väcka tony men han sov ju så djupt, ännu en gång försökte jag somna om och undvika det som hänt och tänka på annat.. lite innan 5 då tonys klocka skulle ringa så ringde det igen då förstod jag att det verkligen var någon övernaturlig kraft eller ande, så började kevin skrika/gråta och denna gång *aj aj* i sitt gråt , då kände jag bara : våga visa dig ska göra allt i min makt att du får ont och försvinner.. efter de vart de lugnt.

sånt där har jag full respect mot, men hur tusan ska man göra när det kommer till ens barn. :/
så sjukt vidrigt , kalla kårar så de heter duga!!
Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-16 | 10:18:01
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

usch vad läskigt! Jo jag har också rspekt för andar. Nikita tittar ofta över mig och skrattar, det är sjukt läskiugt!



Det hoppas jag också att hon gör!



Det kostade ungefär 15,000. Ska någon gång frampå göra ett inlägg på vad allt gick på, men det var inte mer än 15 iaf :) Vi hade bara sparat 3 månader och vi lever på 1 inkomst så det måste verkligen inte kosta flera hundra tusen för att få ett perfekt bröllop :)



Kramar

Elly » 2010-06-16 | 13:32:47
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Shit va läskigt! jag tror också på sånt. Hade jag varit du hade jag stortjutit haha :P

Martina » 2010-06-16 | 21:34:32
URL: http://beautywolf.blogg.se/

läskigt kan säga att jag cokså har respekt för dem. Har vart med om en del själv. men folk tycker man är knäpp när man tar upp sånt.



spännade ändå:)



har ni haft en bra vecla för övrigt?

kram

Jenny » 2010-06-16 | 22:09:29

De du ska prova nästa gång eller nu medans de är lugnt är att försöka be dom gå sin väg.. De låter flummigt men vi har gjort de här hemma och det är lugnt nu.. Säg bara "snälla låt oss vara, du kan gå din väg nu.. eller typ du kan gå över du ska lämnna oss" Försök låta bestämd! Hoppas de funkar. Så länge inte lillkillen mår dåligt så är de ju lugnt men om han blir orolig fler nätter så kan ni behöva kalla in någon för de där är inte nåt att leka med...Ska inte skrämma upp dig. Men andevärlden och sånt ska aldrig äventyra ett barns mående..

Elly » 2010-06-16 | 23:25:21
URL: http://gravidnu.blogg.se/

ja han är så gosig o tjock !:D



Det var tur att du höll dig iaf, annar hade nog pojken blivit rädd :/

kramar!

veronica » 2010-06-16 | 23:36:40
URL: http://taggaidiot.blogg.se/

Hey Hun!

Klart vi kan åka till junibacken elr skansen. får pengar runt den sista? :) då kan vi bestämma nåt datum ?

Skulle va jätte skoj. <3



Och jo tror nog polen vet de.. Men dom tänker ju inte med hjärnan nån av dom där pojkarna.. helt lost allihopa.. ucsh ! :D

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-16 | 23:43:12
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Har alla barn det alltså? Usch va obehagligt. Hoppas det bara är snälla spöken vid Nikita, och dina bebisar! Fy så obehaglit!



Nej vi gifte oss i kyrkan och bjöd 55 st. Men vi hade tur och hade lite räkningar dom månaderna så vi hade ändå mer pengar än vi brukar ha. Men sen fick vi maten betalad som gick på 2400 tror jag, sen fick vi tårtor och bullar och sånt. Så till gästerna betalade vi bara drickan som gick på 400, men 200 var i pant som vi fick tillbaka sen. Klänningen gick på 2350:- och då ingick slöja, handskar, underkjol, tiara, halsband och örhängen. Så det var ju riktigt billigt. Men man kan ju ha det billigare också, och även mycket mycket dyrare.



När ska ni gfta er då ;)

Kram

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-06-17 | 17:03:33
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hej Vännen :)



Hur är det med dig & familjen?

Bara bra hoppas jag.



Vilken fin bild på dig :)



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback