Tuben med underbara mammor & En wierd morsa!

Bilder kommer sen. :)
vi hade jätte mysigt på öppna förskolan i farsta, jag med mina pärlor, Jessica med sina , cassandra med sin skrutt och Marie med sin plutt. =)
den sista mamman ska vi nog utesluta, riktigt Wierd alltså, tråkigt att hon visade sig vara sån pappskalle! förstår att ingen går ihop med henne för hon var fan inte frisk !!

såhär var det : Min dotter på 9 veckor ligger i sin mjuklift på golvet bredvid oss, hennes unge vill krypa över henne hela tiden, jag tog bort han lite lätt ganska många gånger, för jag anser att man får säga till andras barn om den gör något sånt.. vem fan säger inte till andras ungar när den gör något fel mot ens barn eller en själv? Hon tog sin unge och klampa iväg som en annan jävla barnflicka, vi förstod faktiskt ingenting, jag satt däremot som ett frågetecken och undra vafan hon syssla med för de första :/ sen ställde hon sig rakt upp och ner och snackade skit till mina vänner, först tänkte jag : alltså vad är det för fel på tjejen egentligen.. sen tände jag till när jag förstod att dt var mig hon snackade om, vart så jävla förbannad så jag seriöst trodde jag skulle strypa na.
ringde till gubben och snackade med honom för jag skakade så mycket för att jag vart så förbannad, höll på att tappa kontrollen helt! vilket var bra att jag inte gjorde, men det var inte långt ifrån att hon fick bli blå & Gul i ansiktet, hade hon bara kommit till mig och sagt vad hon tyckte och tänkte hade det varit ganska så mycket lugnare och vi kunnat snacka om det som vuxna människor, men när hon inte ens har mod till att komma till mig och snacka utan går och snackar skit. då satte hon sin sista potatis, men jag lyckades kamma mig och inte göra något för jag försökte tänka att jag skulle sätta mina barns liv på spel..
Nästa gång hoppas jag tamefan att hon har stake nog att komma till mig !! hon verkar inte riktigt frisk den där ..
Falskhet går inte in här, rak och ärlig är det som funkar, hon idiot förklarar bara sig själv !

min dotter går först så jag skiter blotta fan i om jag säger till hennes unge som försökte krypa över henne hela tiden och hon inte gör någonting?? .. ähhh spyr galla över sånt jävla trams !!


ja och som sagt så har jag svårt att hantera mitt temprament och måste få skriva av mig utan några konstigheter.
Hon sänker inte mig, jag kommer fortsätta åka med Jessica & Dem dit ibland. =) bra försök raring, det var bara rätt av mig, det hade varit en annan sak om jag gjorde något fel.
Anonym » 2010-06-14 | 23:05:27

nej fy, det är det värsta som finns! När dom inte säger till sina barn när man själv stått där och försökt säga till lite sådär försiktigt och visa barnet att så får du inte göra, och föräldern bara står och tittar på och skiter i det. Nej det är det värsta jag vet,, jag tål inte barn som har föräldrar som låter dom få göra vad dom vill och sen blir tjuriga för någon annan säger till dom, men säg till dom själv då! Och sen gå och snacka skit om dig? Va? är hon helt körd? nej fy bubblan, sånt tål jag inte!



Ja jag ammar fortfarande, hon har bara fått smaka broccoli 2 gånger, hon höll på att spy och morot några gånger annars har hon bara fått min bröstmjölk. Jasså, är den söt? Jag har inte vågat smaka den, men alla säger att den är salt. Men då får jag nog testa med lite frukt på så kanske hon tycker det blir lite godare :) Men morot är ju annars lite söt iaf tycker jag :)



Så skönt, det gör ju så ont när dom små liven har ont och man gör allt man kan fast inget hjälper. Och vad skönt för lilla Kevin, måste kännas hemskt att inte kunna ge honom all den uppmärksamhet han fick innan, men det är ändå bra att han lär sig att man inte får all uppmärksamhet hela tiden.



Kramar!

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-14 | 23:05:40
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

nej fy, det är det värsta som finns! När dom inte säger till sina barn när man själv stått där och försökt säga till lite sådär försiktigt och visa barnet att så får du inte göra, och föräldern bara står och tittar på och skiter i det. Nej det är det värsta jag vet,, jag tål inte barn som har föräldrar som låter dom få göra vad dom vill och sen blir tjuriga för någon annan säger till dom, men säg till dom själv då! Och sen gå och snacka skit om dig? Va? är hon helt körd? nej fy bubblan, sånt tål jag inte!



Ja jag ammar fortfarande, hon har bara fått smaka broccoli 2 gånger, hon höll på att spy och morot några gånger annars har hon bara fått min bröstmjölk. Jasså, är den söt? Jag har inte vågat smaka den, men alla säger att den är salt. Men då får jag nog testa med lite frukt på så kanske hon tycker det blir lite godare :) Men morot är ju annars lite söt iaf tycker jag :)



Så skönt, det gör ju så ont när dom små liven har ont och man gör allt man kan fast inget hjälper. Och vad skönt för lilla Kevin, måste kännas hemskt att inte kunna ge honom all den uppmärksamhet han fick innan, men det är ändå bra att han lär sig att man inte får all uppmärksamhet hela tiden.



Kramar!

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-15 | 08:26:59
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jo men det blir jag också. Vi har en lika dan här, och vi blev jätte osams ett tag för hon rökte och drack under graviditet och sånt, och att hon och hennes pojkvän som inte är barnets pappa men som vill vara barnets pappa, sitter här och tittar på tvn och deras son kommer fram och slår på tvn så bryr dom sig inte så vi får gå fram och säga till, och man blir så irriterad! Förstår inte varför det är så svårt att säga ifrån sitt barn, dom kommer ju få stora problem när dom blir äldre om dom tror att dom får göra vad som helst för sina föräldrar!



Haha, ja Nikita har en taskig mamma som börjar med äcklig mat :) funderar på att testa palsternacka och potatis, brukar det va bättre? Vi har en väldigt dålig bvc tant så vi har knappt fått någon information alls om mat, förutom att man ska börja med de så tidigt som möjligt.



Ja det är inte lätt med bortskämda ungar, jag är likadan med min pappa, jag peka pappa betala, fick jag inte det jag ville ha blev jag jätte arg tills jag fick det jag ville ha, så en sån unge vill jag inte ha :)



Vi bor i kisa, ligger i östergötland 5,5 min ifrån Linköping och 4 min från vimmerby, mitt emellan :) Vart bor ni?

Ja det vore verklgen kul :)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback