usch vilket väder




Bilderna från igår : det vill säga att vi hade det jätte trevligt med Mammorna Jessica med Oliwer&Nellie , Cassandra&Josefine. =) Barnen fick leka av sig i lekparken på vår gård, sen hamnade vi hos Jessi så fick dem leka av sig på hennes baksida.  :) underbar dag, lite roligt när tjejerna var rädda för den eldrivna bilen utom kevin för han skratta och tyckte inte att man skulle hålla i sig haha. ;p


idag är vädret surt , inte alls lika fint som igår, så vi får nöja hos med att käka lunch med nettan och kolla lite affärer på kläder till tjejen , fick pengar i present till henne så, får passa på hon växer ju som sjutton!


jag kan inte släppa en tanke, en bild som hände här förut. kan inte fatta att du orsakade så han ramlade ner från soffan och sedan försöka trösta honom när du ser att han vill komma till oss, fast försöker ändå.
det är inte första gången du är ostabil med mitt barn! och du undrar om du får hålla min dotter, hur kan du vara så jävla stupid ? , jag borde slängt ut dig direkt och gett dig en fet smäll men jag höll mig för jag kan inte få en anmälning och riskera mina barn, det vore ännu dummare.
nu ska ni få en unge, och jag säger det bli lite stabilare innan den hinner komma ut! för så som du gjorde så gör man inte, hade du inte tagit upp han i soffan och haft koll på honom och hållt i honom hade det aldrig hänt och du säger *Olyckor kan hända vem som helst* , det var ingen olycka som bara hände, den orsakades av dig..
jag är riktigt jävla frustrerad och det är min gubbe också ! det handlar om våra ungar inte om några jävla dockor !
din hjärna verkar verkligen inte finnas i din kropp, långt ifrån!
Jacqueline » 2010-06-10 | 10:13:46
URL: http://jacquii.blogg.se/

Vilka fina bilder! Såna småsaker som fina bilder kan få en att le

:)

SV: Jo jag glömde skriva att du inte skulle publicera det men förstod att du skulle fatta :p

Egentligen så vill man bara lägga upp allting, men eftersom det står så mycket om honom i bloggen från tidigare när vi hade det bra så blir allting bara fel.

Jacqueline » 2010-06-10 | 11:48:52
URL: http://jacquii.blogg.se/

Haha loca! Din widget grejs.. den bah "W är i vecka 50!" ... så gick jag på det.. men kom på mig själv efter några min .. haha :)

Jenny » 2010-06-10 | 15:23:13

Usch fy fan vad arg man blir att läsa detta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback