Varm dag med solsken :)



Solen skiner och värmen stiger, underbar dag! det känner jag på mig. precis ätit frukost och ska ta mig en kopp Kaffe my friend, sen ska vi åka till Expert och handla ny hemtele & Extern hårddisk, jaaa, jag vet vi skulle göra det i fredags men guess what. när vi kom dit hade dem problem med eloktonik kort så dem sa att vi fick gå och hämta ut pengar istället, tony går ner till bankomaten och jag kikar runt lite och hittar ett objektiv jag tänker köpa framöver, sen kommer han och säger att bakomaten är avstängd. Crap !

nu ska jag nog slänga på mig lite make up, sen bege mig och gumman som sover i vagnen, idag ska det grillas hos mamma&pappa med härliga barn. :) dagen kommer bli maxad .
Jessi Fox » 2010-06-30 | 19:57:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

haha ja de e tydligen dags nu. jävlar vad alla tjatar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback