Varm och skön dag.

med bara jag och min dottah, Victoria & hennes dottah Saga. underbart! :)
så roligt att träffa dem igen! möttes upp i centrum och tog en macka på subway, gick runt kolla lite snackade sånt där tjejer gör vettni. jag handlade ingenting men fick med mig en spets hatt till gumman, *glömde bort att hon hade den på huvudet* och råka gå ut med den från affären. well well bara 50 kr ändå haha men attans vad söt hon är.
såg ut som en riktig liten seriefigurs bebis. grr :D
vi ska bli fotografer , jag kollar runt på fotograf studio och hon ska snacka med sagas pappas pappa som är fotograf, samt lägga ut en hemsida om det. =) ska bli kul, älskar att ta kort och se resultatet på dem fina bilderna, man får alltid så sjukt stort leende. =)
här hemma är de lugnt och skönt, barnen sover och jag bara är , märkte att jag gott runt med vårdnads bidraget på kontot utan att märka de haha, smart ! ;p

fyfan vad ungen börjat sova dåligt nu! vet inte alls vad de beror på. hoppas bara det är en period och inget långvarigt. :( ..

imorgon blir det mer bilder och träffa Victoria&Saga igen, denna gång är sötaste kevin med ! hm, ska faktiskt skaffa en stå bräda, så jävla less på den där tunga syskonvagnen..

Visst tusan vart hon URGULLIG i den spetsmössan :) i love it !




Martina » 2010-06-17 | 21:45:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/

så kan de gå ibland ang mössan! Söt hon va i den!



Låter som du haft en bra dag annars gumman:)



kul med foto!



sv: tycker jämt de finns att göra! Imorogn åker vi ner till småland ska på dop på lördag. annars händer de inte så mkt mer.

va kul va ska du få för kamera då? jag har standart objektiv på min och sen ett 50 mm som är bra för att ta porträtt med. men de finns mkt obkeltiv man vill ha men som går på mellan 4000-5000:(



Hoppas ni haft en bra kväll

kram

Tova » 2010-06-17 | 22:09:10
URL: http://trasslet.se

Superfina bilder!!



Nja, Elliot kryper inte än, men de senaste dagarna har han faktiskt börjat åla lite och ta sig framåt på marken. Nästan lite läskigt, är ju ändå rätt skönt när man har koll på vart de är nånstans ;)



Aww, ja det är nog vanligare än man tror med depressioner och ångest, fast de flesta kanske inte vågar prata om det.

Själv har jag haft det ganska mörkt i perioder i livet, men började faktiskt må mycke bättre under graviditeten. Hoppas det håller i sig i fortsättningen :)

Kramar

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-18 | 00:26:43
URL: http://jacquii.blogg.se/

Hoppas det är en period! Det är det oftast, du mår bättre snart ska du se! Kramar

janni - mamma till Emilia <3 » 2010-06-18 | 08:45:07
URL: http://jhfashion.blogg.se/

aw så fina bilder, din lilla tjej har också blivit rund och go!! Hoppas ni mår bra! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback