Bäääbiiis.

Kevin Dansar lite blygt i stolen.. så himla söt fast lite blyg i början. :)

han är ett stort busfrö just nu, ytterdörren ska öppnas hela tiden men vi har fått låsa hela tiden nu, eftersom han inte pratar en så pekar han på det han vill ha och tro mig, han är en riktig gottegris. :)

 

Snart pappa. » 2010-03-17 | 13:41:00
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

God eftermiddag. Roligt med videoblogg med sina barn. kommer självklart göra det med vårt mirakel =)

Det här med barnvagn att köpa billigt eller dyrt är sådär har jag märkt. Vissa personer vart lite lack efter ett inlägg om barnvagnen igår, så jag tänker lägga upp ett inlägg om en liten stund och skriva vad jag sj tycker om den saken. Hur har din dag annars varit, allt brA?

Elly » 2010-03-17 | 15:46:47
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Hihi tack! Jag har ju aldrig fått barn förut så jag får se om jag kommer ha de såhär städat sen, antagligen inte hah. Då har man ju fullt upp med annat :)

De är inte de att jag är emot napp eller så, men många på den här förlossninegn brukar alltid klaga och lägga sig i när de gäller napp de första dygnen. Jag kommer säkert ta med mig napp ändå hihi.



Nää vem vet, jag kanske får mer ont haha. Sånt som märkts helt enkelt :)

kram

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-03-17 | 18:54:53
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

hehe ja fast än så länge så går

fortfarande veckorna ganska fort,

känns som om man inte hinner njuta så mycket :p



Men som sagt det kommer väl sen :p

Den där evighets väntan,

kan tänka mig att den är större på slutet? :)



haha jag är inte riktigt klar ... än :p

Men snart så ;)

Ooh smaskigt med donken ;) hihi!

Speciellt när man inte fått i sig nått

på ett tag va? :D



Men nu känns faktiskt fingrarna bättre,

tror det var på fm bara som dom

kändes svullna? :S

Hmm hoppas jag slipper mera bara :p



Jadu vi har vart iväg med vovven en sväng :)

Sen så har jag sytt hela Em,

Vad har du/ni gjort?



Söt han är Kevin :)



Kram



SnartPappa » 2010-03-17 | 19:55:54
URL: http://papatobbe.blogg.se/

Självklart får man tycka olika och säga sitt :)



Vår dag har vart bra den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback