Lek lek lekdags.



Pappa upp i dan. verkligen på bilden haha. flumunge :)
Äntligen fick han iaf en pålitlig medicin jag litar på iaf, Bricanyl flytande tillsvidare.
han ska bli utredd av barnhälsovården och se om det är förkylningsastma eller vanlig astma,
ska be dem om en utredning som kollar om han är laktos intolerant också!
så just nu väntar vi på kallelse. :)
visste att jag kunde lita på min vårdcentral! stor stjärna till dem!

inatt hade jag kramper tillsammans med värkar igen.
fy f**n vad jobbigt! blev illamående av all smärta.
nu känns det som jag har kraftig jädrans mensvärk så myser med vetekudden här framför burken tills jag ska ha tvettstuga som känns oerhört tungt med dessa värkar och smärta.
ska bli lite skönt att få komma till mvc imorgon och ultraljud på måndag om inget hänt. =)

vi ska kanske bege oss till lek vegas tillsammans med några andra mammor.
tror det kommer bli underbart för min rastlösa grabb och säkerligen jätte trevligt. :)
men jag kommer nog efter dem eftersom jag har tvettstuga och taskigt minne så jag glömde bort det :/
Denise - Ännu en mammablogg » 2010-03-17 | 09:39:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Ja jag vet inte i allafall, skönt ifall det skulle vara det. Men det återstår ju att se. Skulle vara himla skönt ifall tänderna kunde titta fram så man fick svaret bara.. Jag har inte gjort det än (är lite emot sånt) men ska nog göra det när han vaknat, ifall det fortsätter.. Kram

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-03-17 | 10:25:44
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hej vännen :)

Hur mår du i all smärta?

Du tar det väl lugnt ? :p



Har ni haft en bra vecka hittills? :)



Kramar

Jela - Mamma till en prins » 2010-03-17 | 10:48:42
URL: http://jeliz.blogg.se/

Han vägde 3115g och va 49cm när han föddes :)

Pösssss

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-03-17 | 11:01:14
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Praktiskt & Praktiskt kan jag väl kanske inte

hålla med om :p haha,

eller jo kanske om man har mycket tid

över som jag ;) hehe.



Höll på ge upp innan jag ens han börja :p

Sen när det inte gick & min kära

M skulle hjälpa mig så började jag böla :p haha,

känslig som man är ibland ;)



Men nu fick jag nästan exakt ett sånt

spjälskydd som jag ville ha fast för 300kr billigare ;)



Usch då det lät inge vidare?

På tal om kramp så i natt

när jag skulle vända på mig fick jag världens

j*vla kramp/sendrag i vaden/foten

& fy fan va ont det gjorde :p haha.



Men din lilla stackare,

förstår om du är helt slutkörd nu?

Inte så bra att inte kunna få i sig någon

näring direkt?



Jodå jag mår bra,

lite seg å så bara!

Tror att mina fingrar har börjat svälla lite :S

Det känns så i allafall :(



Jadu veckorna går fort,

man hinner knappt med :p



Kramar



Denise - Ännu en mammablogg » 2010-03-17 | 11:10:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Jag vet inte, har aaldrig vart för värktabletter osv. Men självklart ska jag testa :) Kram

Elly » 2010-03-17 | 11:41:17
URL: http://gravidnu.blogg.se/

haha ah jag får trösta mig med värkarna haha.

Shit ja ser inte fram emot att känna sån smärta alltså haha, men ser ju fram emot när de väl sätter igång :D

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback