Morning ..



Vi två har haft en relativt bra dag om man bortser från slip & släp i den förbaskade snön som ligger på marken och återgår till slask och nästan regnar ner från himmlen & dessa konstiga verkar.
hon sjönk ju ned för ett par veckor sedan nu känner jag sådan känsla när ungen fixerar sig, det hugger, sticker och gud vet vad neråt och urinblåsan känns ENORM och huvudet trycker på den men när jag väl kissar så kommer det ytterst lite när det känns som att jag innan skulle kissa på mig.

det är väl bara ett tecken på att det är nära, så ska faktiskt ta och packa BB väskan snart, köpte ett jätte sött hello kitty start paket idag som givetvis ska med till BB. :)
Umgicks med två goa personer vid namn Camilla & Carro , eller rättare sagt Camilla med hennes enormt söta dotter Wilda på 3½ mån och Carro med hennes enormt söta son Daemen (aw, rätta mig) tror jag stavade namnet fel, ber om ursäkt, så dålig på att stava namn.

men en hel trevlig dag efter en lång promenad i det hemska monster vädret och en trotsig unge på köpet.
min bluetooh (stavning) handfree funkar, det visade sig att laddaren till den inte fungerade riktigt så måste dit imorgon så dem får fixa och trixa. har faktiskt inte bestämt mig om jag ska till tandläkaren.
hittar ingen barnvakt. :( sånt är skit jobbigt..

Alexandra » 2010-03-01 | 20:10:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Sjukt snygg design du har :)

Tack så jätte mycket för din kommentar!

Kram

Elly » 2010-03-01 | 21:06:21
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Jag har redan börjat packa BB-väskan lite (A)

Hur mysigt som helst! Har varit ute och ätit på finresturang faktiskt. sen nu när vi kom hem ska vi äta banan med smält choklad och glass :) VI försökte ungefär 3 månader, gjorde hur många tester som helst och blev lika besviken varje gång den va negtivt :( men OJ va glad jag blev när de där plusset kom! :D Bäst med planerade graviditeter tycker jag.



Ja precis! Namn är ju nått speciellt. Barnet ska ju (förhoppningsvis) ha de för resten av livet.

Kramar!

Robyn » 2010-03-01 | 21:19:36
URL: http://08liv24sju.devote.se

Tycker du skriver en jättebra blogg (vilket jag nämnt förr) men efterlyser magbilder! Har tidigare tyckt att du haft sån fin mage och jag tycker gravidmagar i övrigt är så fina haha xP Hoppas hon stannar där inne ett tagtill i alla fall, och om inte annat så lycka till! Kramar

Jacqueline - 17 and pregnant » 2010-03-01 | 22:52:49
URL: http://jacquii.blogg.se/

haha jo, jag tror jag har varit inne i hennes blogg två gånger i mitt liv och det är för mycket. äsch de kan gärna skriva om vilka klubb de går till och vilka kläder de har på sig och fjortisar följa det, tycker bara det är så otroligt töntigt att de ska vinna på mycket pengar på det. äsch



Oj vad "ung" du var, du verkar ha fixat det jättebra! grattis, inte många som klarar ett så stort ansvar om man tänker efter. Hur känns det att vara gravid igen då? haha



Jag är 17 nu, blev oplanerad gravid i agusti men fick missfall i sep, insåg hur mycket jag ville ha barn och vi testade igen men trodde inte att jag skulle bli gravid så snabb igen, men väldigt tacksam över då slapp man berätta för alla om missfallet, många tror ännu att det är första graviditet, hehe . skönt faktiskt!

Elly » 2010-03-02 | 09:34:31
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Haha jo de kan jag tänka mig. Hur gammal är din son?

Förstår han att han ska få en lillasyster? han kanske börjar bli mammig för de :P



Ah de har vi faktiskt, fast de dröjer nog några år till innan giftermål kommer in i bilden. Är ju inte direkt de billigaste om man vill ha ett fint bröllop haha. Ni då? Är ni förlovade eller så?

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback