Tierd and Tierd.

Godmorgon!
tidig morgon idag faktiskt, sovit som en kratta inatt.. kände bara att jag ville sova hela dagen ut.
idag ska jag på kontroll på mvc och se vad hon säger om allt det här angående min graviditet.
sitter och skriver ut lite bilder på magen och grabben och annat, ska ta mig fruktsallad med grädde hihi ! :)
ska dessutom sätta mig och skriva ned kevins rutiner som jag ska ge till min mor och kevins gudfar för någon av dem ska passa honom när vi åker till BB, sen packa BB väskan, diska och vika tvett.
jag är inte handikappad jag är gravid, jag vill inte ruttna inne och bara ligga och dega pga mina värkar, vem f*n vill det?? .. nää hon får komma när hon vill komma så enkelt är det! :)
Elly » 2010-03-09 | 09:45:55
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Jaa kul att få barn ganska tätt inpå varandra också, alltså min kusin o jag :)



Nää men ja vill nog inte att bebisen kommer tidigare än vecka 39:) de va så jag mena. Är så mkt grejer som ska göras innan så då är de skönt om bebisen inte kommer allt för tidigt :P Hoppas du får din lilla dotter snart!

kram!

Jela - Mamma till en prins » 2010-03-09 | 09:52:52
URL: http://jeliz.blogg.se/

Nee han va ju färdigbakad fast han kom 3v för tidigt. Ja förlossningen var jättebra, de vart ju akutsnitt men det var en cool upplevelse det med :)



Hoppas de går bra på Mvc idag :)

Kramar

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-03-09 | 13:12:49
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Tror du har frågat mig det förut? hmm,hehe

men jag svarar gärna igen ;)

Det är en 4:a,men jag ser det som en 3 &½:a,

för det ena rummet är mer som ett dator/kontors rum! :p



Ojj ser att det har hänt mycket här,

medans jag har vart blogg lat & inte hunnit kika in här,

hur mår du?

Det är väl inte dags för bebis att titta ut redan? hehe!

Lite till kan hon väl allt vänta :p

Har du mycket ont? :S



KRAM

Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥ » 2010-03-09 | 13:46:29
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Tack så mycket :)



Ja, det kan jag förstå haha. Det blir inga sovmornar när man har barn inte :P hehe



Jo då, allt i kroppen börjar mer eller mindre göra fruktansvärt ont. Men man ska ju inte klaga, det är värt varenda smärta :)

hur mår du nu så här i slutet?

och hur har du mått hela graviditeten?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback