Titte tutte .

Jag saknar Gotland något så oerhört, släppa stockholm för en tid, släppa alla problem som finns där och bara njuta med familjen.

Sist vi var där låg kevin i magen och älskling hade precis lagt sitt gamla liv bakom sig,allt var så underbart mysigt att bara få njuta där tillsammans med honom, amazing!

i sommar ska vi dit igen men med våra två små mirakel, ska bli så kul att dem ska få njuta och må så bra vi gjorde där. finns inte ord för hur mycket kärlek vi kan ge till just Gotland. :)

åter till vardagen, Kevin har kommit i en hemsk period och vakna 04:00 och tro att han kan gå upp, han är ingen bebis längre som han verkar tro just nu och det är extremt kämpigt att ta min feta rumpa & mage & koman och få han att somna om, hoppas detta försvinner snart.

nu kollar han snällt på tv, mina planer var att ta stora vagnen när han ska sova och ta en lång promenad och handla, sen vika tvetten jag kämpade med igår .
tanken slog mig nyss att jag faktiskt har tandläkare imorgon och dra ut en tand, varför var det bara 28:a dagar denna månad, nu gick det faktiskt För fort alltså.

Elly » 2010-03-01 | 11:34:55
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Åh myyys med gotland!

Ah de är en fondvägg :D Blir som ett lyft i rummet bara pga tapeterna :D



Jahaa okej, coolt ändå. Att man kan känna sånt på sig, att man automatiskt kollar på t ex tjejkläder osv.

Jag vet! Hur kan man ta nån annans planerade namn? rriktigt lågt tycker jag! Så därför är de nästan ingen idé att säga nått förens bebisen kommit ut :)



Åhh de låter så mysigt! snart har du 2 småttingar!

Känns de inte konstigt att du snart redan är 2barnsmamma vid så ung ålder då?

Jajemen, vår lilla guldklimp var planerad, var eran de?

Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-03-01 | 18:09:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

hej gumman!

va härligt vill själv åka till Gotland men tror inte de blir i år dock!



Haft en bra dag idag?



kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback