Blandat.

Kevin är en liten bebis vissa dagar, han slutade själv med napp för någon månad sen och nu första gången stoppa han den i munnen och såg väldigt gullig och oskyldig ut.. Han skriker även ikapp med sin syster så vi har en liten kör här hemma ibland. :-) enda sättet att få gumman att sova är att ligga och amma så lite annorlunda rutiner har vi fått iaf.. Sen kommer vi till det här att jag slutade blöda i helgen och hade sex en dag efter började jag blöda igen rätt så mycket mer och jag börjar fundera på om jag fått en sån där jobbig infektion? .. Måste då ringa min bm och be om gynundersökning som jag hoppats få slippa ett tag framöver. Äh mitt fel ! Att man ska ha bråttom med allt .. Som att gymma , varför riskera livmoderfall? Typiskt vi unga att envisas. :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback