Hellooojj ..

oj oj dagarna har rullat framåt i en redlig fart, förstår inte. :/ jag har bråkat med bredbandsbolaget för dem lovar saker dem inte håller, mitt internet är mer eller mindre nerlagt tills dem fixar det.. dem sa senast för några timmar sen att en tekniker var på stationen och höll på att fixa för fulla muggar, men gud! det funkar inte en och det känns katastråft att betala dem när ingenting funkar, varken hemtelen eller internet, så mina räkningar blir sena pga dem.. Frustrerande !!
Skruttan blir 7 veckor imorgon, hon växer och växer så jag blir nästan gråtfärdig, snart tonåringar.. idag var vi och storhandlade och åt på kina ( Lunch ) men gissa vad, mitt i all stress glömde vi betala? eller betalade vi? ingen visste, gubben trodde att vi gjort det men jag tror inte vi gjorde det.. men dem sa ingenting så vi gled vidare. nu minns jag att jag bara kilade ut med lunchen och aldrig betalade :D *ler* så det kan gå. ;p
Sol & Gym efter maten det är naajs. imorgon ska jag gymma igen måste också ringa vårdcentralen för grabbens problem där nere blivit värre.. :/ tar det aldrig slut kan man ju undra. :(

på söndag ska vi till Gudfar till kevin och gratta kusinen Madde sen glider vi vidare på middag hos mina föräldrar=) underbart !
Madelene » 2010-06-02 | 21:26:57
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

vilken skön bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback