Intressant!

Det är så moget att skriva ut sig som anonym, visst? känns väldigt stabilt och modigt ! , en svag och feg människa med andra ord, tragiskt! , inte nog med att den är anonym den spyr ut saker som den tror är rätt om mitt liv.. Intressant för den enda som vet vad som stämmer är väl ändå jag själv faktiskt, sen har du rätt, du har ingenting med mitt förra inlägg eller mitt liv att göra, men ändå skriver du? japp, smart människa! =)
kan ju iaf svara på att jag inte lever på social bidrag, jag är faktiskt inte ens inskriven hos socialen längre, sen ska man inte klampa på dem som faktiskt är det! jag tycker det är bra att folk kan få hjälp av dem. det är ju bara positivt att dem finns ! .. och jag skaffade inte barn pga lathet att jag ville vara ledig och få pengar, vem fan gör en sådan sak? , kanske du men inte jag och inte någon annan mamma heller om det inte är något medfött fel. jag skaffade mina barn planerat med pappan för att vi ville bilda familj, leva tillsammans. en ganska vanlig sak om man känner att man hittat den rätta. Avundsjuk?? aa jag tror att du är det tyvärr.. jag lever inte på min karl, vi delar faktiskt på allt ! =) så sug in denna information nu !


annars då, Gubben har tagit ut sina sista pappa dagar för att umgås med oss. =)
så nu är han och grabben som börjar bli dålig hos farmor sin, han är ganska varm och haft diaree, men det låter mer som tänder. :( lillasysters magknip fortsätter i kamp! mycket gaser som vi fått masera ut med benen upp mot magen och masera dem i cirklar, ska själv börja med magdroppar som kevin fick som bebis!
myser så mycket som möjligt med henne nu med en latte . ska ut i fina vädret strax. imorgon ska vi på tivolit här med barnen, på lördag innan mommo och moffa tar grabben ska vi på marknad för barn med godis regn, sockervadd lekar och annat skoj =) bilder dyker upp
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen » 2010-05-06 | 11:56:30
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Svar:

Ja det är många som säger det, haha..måste ju vara lik mamsen något, kan inte bara vara lik pappa i allt ;) haha..

marie » 2010-05-06 | 12:52:22
URL: http://lillmian.se

Lägga till varann på bloglovin?

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-05-06 | 14:41:38
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Ursäkta va? Skaffar barn för att va ledig? Barn är ett heltidjobb! Jag hatar fega anonyma as som ska skriva!



Hoppas magdropparna hjälper på lillan och att Kevin kan få va frisk lite längre än någon dag. Tycker så synd om honom!

Kram

veronica » 2010-05-06 | 15:44:28
URL: http://bajenalm.blogg.se/

men shit va är de för idiot som skrivit..

och som dessutom inte vågar stå för vem han/hon e..

är jätte moget av dig hörrudu....



men btw, vi som känner wictoria och hennes familj vet nog bättre än du...



Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-06 | 23:14:49
URL: http://jacquii.blogg.se/

Folk kanske ska skaffa sig ett bättre liv. Det är så kul när folk sitter och skriver hur patetisk och dålig man är och vilka fel man gör. Alla måste inte gilla alla och det handlar om kemi, vi människor fungerar så. Men är man patetisk så lägger man ner tid på att sitta och kommentera anonymt också. De sitter med andra ord och idiotförklarar sig själva, så bry dig inte om de det är verkligen bara SYND om människan egentligen..



Hoppas det blir bättre med dina små! Lite läskigt att läsa att de inte mår så br :( man vill inte att de ska må dåligt, längtar tills man får höra hur roligt de hade i parken idag och hur bra de mår!



SV: Jag krampar i vaderna först, och sedan går det upp till låret.. skitläskigt.. sedan sitter musklerna och "vibrerar" i några minuter när kramperna gått över helt.. de slutar ju och börjar igen oftast.. kanske får 4-5 när jag väl får.. och minst en gång i veckan :(

Anonym » 2010-05-07 | 17:30:10

det finns en sak på apoteket du kan köpa för magknip till din lilla bebis. En ventil typ som man stoppar upp i rumpan så det hjälper barnet att få ut sina gaser

Isabel » 2010-05-15 | 03:19:48
URL: http://aizah.se

Det är bra, det är bara skita i sådana patetiska anonyma fän som tror att de vet så himla mycket om en själv och gärna vill kommentera allt och inget! Fortsätt ignorera sådana idioter bara! :)

Jag håller med dig, tycker det är bra att socialen finns och kan ge hjälp till de som verkligen behöver det. Jag vet hur det känns för jag har själv fått hjälp från dem när jag var mycket yngre och det uppskattade jag för jag gick i skolan och kunde inte jobba. Men vilka idioter det finns som tror att man skaffar barn för att kunna gå hemma och lata sig! Har man barn är man väl allt annat än lat då ett barn innebär rätt mycket ansvar och det är fullt sjå hela tiden.

Så stå på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback