Måste bara säga.

att du försöker nu få mig nertryckt och få mig börja misstänka saker. han var nykter ett par månader så det var ingen direkt lögn, vad är det som jag är så blåst över? .. den enda som är blåst här är du som sitter och säger det vanligaste orden man kan säga för att få en börja "tänka" .. "jag vet mer om din kille en du tror" , förlåt men jag skrattade ganska högt, vad roligt att du är ett fan till honom. =) jag bryr mig inte om vad han gör, jag tror han har sunt förnuft själv, vill han svika sin familj så är det ju ganska bevisat att han är sjuk right? .. sanningen kommer fram förr eller senare men nu är jag faktiskt inte misstänksam för något. han är en mänsklig varelse precis som alla vi andra.. kan absolut inte påstå att vi är perfekta , inte för 5 öre vi har våra brister vi med och anledningen till att kevin fått svamp är för att han varit så otroligt sjukt och immunförsvaret sjunkit till botten, varför skulle jag skada mitt barn så mycket att inte byta blöja när jag bärt på han i 9 månader , fött honom på 15 timmar av smärta till och med planerat honom.. det låter inte rimligt, kanske skulle du göra så? men inte jag, har man gott igenom något sånt så har man otroligt många känslor till sitt barn och gör allt i ens makt för barnet. det du håller på med nu är bara jävligt tramsigt och barnsligt.. gör något mer spesifikt om du vill förstöra mellan oss, för dina ord är bara som luft vi andas in och ut.

Hur som hur, har internet äntligen börjat funka?, verkar som det iaf. vi skulle glida till skansen idag om vädret tillät men inte då. =( får bli skansen nästa helg med barnen. :-)
vart tog de där fina dagarna vägen.. tråkigt med detta trista väder, planerna försvinner ju. igår köpte jag nya träningskläder efter gymmet, planerade att gymma idag också men grabben och tösen turades om att hålla mig vaken inatt så fick bara några få timmars sömn på morgonen av gubben..
nu är han och gymmar och jag sitter med morgon kaffe och ska dra ner och sola efteråt. =) får se vad vi hittar på för skoj idag då, vill verkligen gymma, ta mig ork till det iaf. härligt med brännande muskler och träningsvärk. ;D

dags att äntligen betala "efterlängtade" räkningar.



Kevin ska med morbror ut på sjön tycker han, lär sig tidigt att köra. =)
MammaWendela » 2010-05-29 | 11:50:29
URL: http://mammawendela.blogg.se/

I morgon är det morsdag, Hur hade ni tänkt fira det?

Jag håller på o tvättar o städar, tänkte att familjen skulle ha en mysig lunch + fin kvällsmiddag i morgon, kanske passa på o baka när Emilia sover..



:)

Emma. - Mamma till Mathilda. <3 » 2010-05-30 | 10:59:22
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Härlig blogg du har :)

Allt bra annars? Vart bor du ngnstans?

MammaWendela » 2010-05-30 | 11:47:52
URL: http://mammawendela.blogg.se/

Hoppas du ahr en trevlig morsdag!



p.s jag har en länk där man ser namn och adress till ip adressen.. vill du ha den så säg till!

Jacqueline » 2010-05-31 | 09:41:20
URL: http://jacquii.blogg.se/

Hoppas du hade det trevligt på morsdagen! Pussar och kramar på familjen.



ps. Jag antar att du vet vem som ligger bakom dessa kommentarer. Då är det ju bara att skratta åt den i ansiktet. Annars så är människan väldigt otroligt som lever ett perfekt liv? Åtminstonde låtsas, så där kan man skratta åt den igen. (varför tror jag att det är en tjej som är bara väldigt avundsjuk?) Va stolt över dig själv över att du kan klara en sådan situation och ha en familj samtidigt. Hon verkar ju inte ha så mycket liv som beter sig på det sättet.

Veronica » 2010-05-31 | 18:25:38
URL: http://bajenalm.blogg.se/

fan håller folk fortft på och jiddrar?



kevin så söt!

Snart blir en liten pojkpojke kanske? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback