mjuusik is life!



min kära dottah blev cool lugn av denna låt. Tack gode gud att musik finns =)
efter mycket gråt och skrik av magknip satte jag på låten och det vart en underbar tystnad och en lugn tjej liggandes på bröstet , underbart =)
igår var vi på lekvegas hela dagen och grabben var helt slut när vi kom hem, trotsade lite först sen började det där trötthets gråten och då fick han hoppa i säng.
idag ska vi träffa nettan vid 11 och käka lunch sen träffa madde efteråt =) ska nog köpa lösnaglar, mina naglar är helt förstörda så paniken stiger, längtar som sjutton till nagelbehandlingen jag ska få av gubben min. <3

varför finns falskhet?, människor som utnyttjar en vänskap man borde ta vara på.
man ger en vänskap till någon, man finns där för personen osv, de är så synd om den, när den fått vad den vill ha så betyder man inget längre. detta kallas falskhet, ett medfött fel många har i dagens samhälle..
jag är besviken, trodde bättre om dig, det var så synd om dig när det strulade i förhållandet, när ni inte lyckades med det ni ville ha .. jag stod med öppna armar för dig, men dem är så stängda nu, när du är så otrevlig och knappt hör av dig nu när ni fått det ni ville ha, en vänskap tar inte hur mycket som helst.
detta är inte okey!
Denise - Ännu en mammablogg » 2010-05-04 | 09:52:38
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: haha ja jag bor sjukt långt, tar mig 45 min till gullmars oc sen vet jag inte hur lång tid bussen ut till haninge tar :)

Sandra. mamma till isabelle och gravid » 2010-05-04 | 11:09:18
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

har inte fått någon räkning till dagiset änth.. men det beror ju på vad man har för inkomst..



ok vad sjkönt att han är bättre

Madelene-mamma till elliot » 2010-05-04 | 15:45:16
URL: http://maddihz.blogg.se/

hihi tack så jätte mycket :D

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-05 | 02:44:59
URL: http://jacquii.blogg.se/

Falskhet måste finnas för att man ska kanske lära sig uppskatta det man har? strunta i allt negativ i livet bara :) inte värt att slösa tid på sådant när det finns så mycket fint man kan uttnyttja

skönt att det blir bättre för lillan med musik hoho!

Kram på er och dina söta barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback