Prinsen extremt sjuk. :-(

Det är så mycket som hänt nu, jag har bara velat finnas för min son som åkt in och ut på sjukhus, tagit massa proer 4 dagar i sträck. Han har varit så svag att han inte orkat lyfta sin egna kropp bara legat ut slagen på golvet och gråtit samt sovit. Inte ätit på en vecka förutom välling och massa dricka. Har bara velat ta hand om honom låta han känna att jag finns där. Mått så dåligt tillsammans med honom, så länge han får i sig vätska så är det bra! Det är oklart vad som är/var felet det förblir ett mysterium. Men idag kände jag bara att de får räcka, att han måste få behandling hur som helst. Sänkan låg på samma vilket är högt så han var inte på bättringsväg tillslut fick han medicin för hela rubbet, öron,urinvägsinfektion,lugninflammation,hals och njurar. Samt slämlösande host medicin vi kunde inte vänta längre med behandling tyckte hon och vi har redan från början viljat ha medicin så dålig han är. Så synd om älskling. :-( fattar inte att dem väntat så länge, läkare tar inte barn på allvar en jävla människa som brytit något är viktigare. Glömma ta urinpro det är fan skandal! Vad är de för läkare att sätta ett barns liv på spel. Han var faktiskt apatisk hela tiden under den tiden vi åkte in och ut.. Medicinen börjar hjälpa lite sånt drag i den så hoppas han kan sova inatt med hunden han fick av sin mormor idag som han kramar om! Kan ju bara säga till er att stå på er mot läkare, lita inte allt för mycket kriga, slåss och vinn. Vi fick slåss med en och annan läkare tills vi äntligen fick behandling. De är inte klokt! Barn är riktigt svaga och blir lätt uttorkad om dem får en infektion, en mamma vet bäst så är de bara. Önskar jag kunde byta med prinsen så tungt att se han så och inte veta vad som är fel. Jag kan inget göra mer en att slåss med läkare och ge medicin. Nu kan jag första hur min mor haft det vilket jag inte kunde innan jag blev förälder.. Sov gott!
Jenny » 2010-05-12 | 22:18:57

Massa massa styrke kramar till hela familjen. Blir så lessen att läsa om lillprinsen.. Förstår inte hur läkare inte kan ta en förälder på allvar..Du vet ju vad som är normalt och inte normalt. Och sen tar dom inte än på allvar, det är sjukt.

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-12 | 23:11:59
URL: http://jacquii.blogg.se/

uschusch! Låter inte alls roligt! attans att han fortfarande är sjuk! TÄNKER PÅ ER, många styrkekramar från mig till alla er!

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-05-12 | 23:37:53
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Stackars barn! Jävla idiotläkare!

Han har ju varit hur sjuk som helst till och från sen jag börja läsa din blogg vilket var långt innan Nikita föddes, dom måste väl gjort nått mer innan nu när ni krävt att dom ska göra nått?

Fy så hemskt o se sitt lilla barn så och sen ha en liten tös o ta hand om, man måste verkligen känna sig otillräcklig :(



Kramar!

elly » 2010-05-13 | 10:16:07
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Åh! jag får ont i mitt hjärta när jag läser dehär :( usch, bara tänker om nått skulle hända min lilla plutt. hoppas han verkligen blir bra snart o att ni får veta vad som är felet!

ska hålla tummarna för er !

kram o sköt om er :)

janni - nybliven mamma <3 » 2010-05-13 | 15:19:23
URL: http://jhfashion.blogg.se/

uschh stackars liten, helt sjukt att dom inte tar hand om speciellt barnen, det är ju det viktagaste av allt.. Tur du stod på dig och fick igenom att han fick medicin iallafall.. Krya på honom nu!



ja mår mycket bättre nu, fått massa antibiotika så det börjar väl hjälpa nu!



Vi gav henne napp första gången när hon var 4 dagar! Tar din lilla napp? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback