puss på dig !

jag tycker du har väldigt fel i det du skriver, eftersom att du inte ingår i vår familj och inte är med oss så vet du heller ingenting, Lillan får inte all tid, dem får lika mycket tid, det är ingen som får mer tid en den andra, han är jätte glad för sin lillasyster! han är i trots ålder och får han inte som han vill går han på yngstingen, han får vara den bebis han vill vara som han fortfarande är också! det jag vill komma med det här är att rätta dig i det du skrev, du har så fruktansvärt fel, varför idiotförklara dig själv och skriva anonymt till någon du varken känner eller vet så mycket om. det finns så mycket avundsjuka där ute som svävar bland folk och skriver ut precis som du gör, det är inte bara jag som råkat ut för såna som dig, tycker du ska vara glad över ditt liv istället för att klampa ner på andra, är du en trist grå kärring kanske? , hm hm.. vad säger du då om dem som får tvillingar?? skulle dem gjort abort kanske för att det är två i samma ålder, samma sak här för att det är 16 månader drygt mellan dessa små.. Nej.. vad du en tycker spelar det inte mig någon roll, jag älskar mina barn och gör allt för dem, jag är glad att det är så kort mellanrum mellan dem just för att dem får nytta av varandra som äldre, jag vet själv som har 3 bröder med kort mellanrum.. problemet är att nu kommer du förmodligen tro att jag tar åt mig, men i själva värket så är det min rätt att skriva vad som stämmer och inte, din åsikt kan KYSSA mig i rumpan, spyr galla över såna anonyma kräk som dig.. alla får tycka och tänka vad dem vill SURE men vissa saker är inte bra att skriva ut.  jag må vara ung men jag har inte brist på erfarenhet, att vara ung förälder i dags läget är naturligt.
så se nu till att skita i andras liv och barn och engna lite tid åt dig själv och ruska upp dig istället för att sitta bakom en skärm och kasta ut skit mot andra , det är förjävligt !
Mammawendela » 2010-05-18 | 13:13:52
URL: http://mammawendela.blogg.se/

hallå

!Brukar kika in lite då o då :)

Tycker pixie är lite lik Kevin.

Hoppas han mår bättre nu och att pixie sover bra.

Kram Wendela.

janni - nybliven mamma <3 » 2010-05-18 | 20:21:36
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Ja, men dom tror att jag är för liten i bäckenet, men jag är så glad att det blev som det blev, annars hade dom försokt med sugklocka o allt, usch!



Mår ni bra? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback