stort drama



kommer få skriva detta snabbt som bara den, inte lång tid kvar tills skruttan vaknar minsann.
ännu en sömnlös natt med sonen, diaree och uttorkning, så upp och byta blöja  och ge han dricka och förska få han ligga still och somna om med massa skrik tills det tillslut gav med sig.
han har precis börjat äta smått och är mycket piggare, det känns OTROLIGT bra ! , dock är han fortfarande svag och gnällig som tusan men det får man förstå. igår var det ett drama här hemma, han Skrek och grät non stop, försökte dra ner sin syster på golvet och försökte slå henne men det slutade med att han slog mig, kasta ner saker på golvet och skrek ännu mer, skulle springa efter mig och blev hysterisk när gumman skulle käka ..
tillslut tog jag tjejen och åkte till posten och hämtade hans nya skor, han skrek sig tillsömns här hemma sen vart han jätte lugn och snäll . då kan man undra vad detta var för något ??
han har aldrig varit sådär traumatisk nångång. :/ , blir dem så ibland när dem har en lillesyster/bror`??
dock så har han nog utvecklat öroninflammation märkte vi igår, men tur är att hans medicin börjar värka ordentligt idag och tar bort alla infektioner han har.
elly » 2010-05-14 | 13:32:30
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Sv: När jag köpte naglacket så fick jag mallar till :) så de är därför ;)

Va skönt att pojken verkar bli bättre!

Tiden går så otroligt snabbt, känns inte som om jag hinner ta vara på tiden fast jag verkligen försöker. Växer som ogräs gör dem ju också! :D

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback