.................................



Iiih jag smälter ! hon ler jätte mycket, nog det finaste leendet jag sätt är på mina barn. =)
Dålig uppdatering men har inte haft ett dugg intresse av att sitta vid datorn, mycket som hänt nu också som jag känner att jag vill ta itu med.. både dåligt och bra, sitter nu i en stinkt av alkohol här hemma, precis hällt ut snubbens cider som han bad mig göra.
sitter för övrigt och äter jordgubbar nu med grädde ska klä på barnen och dra iväg efter att tagit itu med disken, ska försöka gymma& sola idag också.. håller också på att bråka med bredbandsbolaget som gör livet surt för oss, tycker dem verkligen att vi ska betala något som inte funkar?? , teknikern skulle ringt för 9 dagar sedan , ringer man dit igen får man som svar * senast onsdag annars får du ringa tillbaka* .. skärpning va ! det är inte lossas pengar ni får.
nej, jag är ganska upp och ner vänd idag, mycket beror på vädret också, vart tog solen vägen och den fina värmen?? :/ snubben ska iväg på fredag med sina kaotiska jobba polare så jag och barnen ska sova hos susanna och jonnie . Underbart att umgås med dem !
Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-25 | 21:57:36
URL: http://jacquii.blogg.se/

vilken underbar prinsessa!



usch vad jobbigt, bredbandsbolagen har alltid sämst service.. (alla)



hoppas ni har de bra, kram!

Jenny » 2010-05-26 | 10:34:35

Gu hon är så fin :D

elly » 2010-05-26 | 13:39:16
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Hur är de med er ? :)

bebisleenden får en att smälta ju!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback