Hej hopp, 2 dagar kvar.

2 Dagar kvar i spänning, sen får vi veta vad det är för baby som hoppar runt där inne =)
snabbt det gott, vet inte hur långt gången jag är, eller jag minns inte, är det vecka 20 :/ hm tiden går för snabbt.
i helgen har vi stor städat hela lägenheten, fick hem en del prylar igår och fastnar i the sims som vanligt, Jag och tony gifte oss ( som vi ska göra ) men går inte ut med när! jag blev på smällen ( som jag är för 3:e gången nu ) det är lite häftigt ;) det värsta var ju att tony dog helt utan vidare när jag var i slutet av graviditeten :'( fiiifan vad ett dator spel kan få mig att gråta.
annars idag har babe och pappa tömt avloppet i badrummet (mitt hår) haha inte visste jag att jag fällde så mycket att det blev stopp ?? sjukt ! alla hormoner kör ju med mig.
håller på att kolla runt på lägenheter/hus nu så förhoppningsvis inom 1 år flyttar vi till större ! för övrigt idag har barnen varit riktigt kinkiga båda två! grunden är väl att dem är trötta på den förbannade förkylningen som sitter i och gör dom svaga och ger elende, tösen hade iaf mycket gaser och pruttade&rapade en massa, men hon är så matglad i maten och allt, äter otroligt ofta så det är int så konstigt att magen ibland blir ur balans.
Inbjudningarna är klara och redo för att skickas & jag kräks inte på morgonen längre eller int ska man väl inte säga men ibland gör jag det, men hellre det en att vakna illamående på natten och spy varje morgon.

Ett medelande som berörde mig av min mor.

karolina » 2010-11-07 | 21:04:59
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Ska ni ta reda på om det är en flicka eller pojke?:)

Ha en bra kväll! Kramar

christin MODE inredning personligt » 2010-11-07 | 21:14:06
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

avloppsrensning här med....fyy... mitt hår här med...typiskt. Låter spännande med att ta reda på vad som finns....med min minsting kunde man inte alls se det på det ultraljudet....så jag fick nsällt vänta tills nästa,.... evighet!

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2010-11-07 | 21:14:58
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Tackar ^^



Yes det blir många julklappar i år :P haha..sjukt de tär alltså men ja ^^



Ang om ditt inlägg..

spännande..vad tror du att det hoppar för bebis i magen då? ^^



Kramis!

linda - en vimsig mamma » 2010-11-07 | 22:12:36
URL: http://holen666.blogg.se/

å vad spännande med ultraljud! ska ni tavreda på vad det är för kön?kram

MammaMorran » 2010-11-07 | 22:42:29
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Hejsan! Spännande att gå på UL, och se den lilla! Ska ni kolla om det är en kille/tjej? Vi försökte se det men den låg helt fel så det får bli en överraksning istället- vi har en av varje innan så det kvittar :) Lycka till på UL:et!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-11-08 | 07:50:54
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Om du tittar på min bakblogg ser du tårtan =)

Okej ja jag var med så när jag avr gravid, kan knappt äta kolasås efter jag fick Manfred :P



Okej ja det måste vara krävande, eran dotter, hon har inga symptom?

kram

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2010-11-08 | 09:11:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

ja men precis så tycker vi me varför ska massa människor vi inte ens känner eller vill ska veta sånt om oss få reda på plats å tid osv nej nej bara dom som är bjudna kommer få veta :)



va mena du me "när får dom börja med sån där sak dom drar in varje gång dom får??"

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback