Jag är duktig :)

Jäpp! , nu är det varmt och skönt här hemma, eller iaf halva delen av vardagsrummet, så himla mysigt och ljuvligt som mannen min sa =) Temat i lägenheten är Rött och lila , nu trivs jag i den delen av vardags rummet lite fin putsning bara och nya mattor ska införskaffas , Rya mattor tänkte antingen Lila eller rött lutar mer åt rött faktiskt, sen ska vi skaffa ny soffa såsmoning om men innan dess ska jag sy egna snygga kudd fodral till dem kuddarna som är i soffan i gissa färgen höhö lite grönt också ljus grön tänkte jag med pärlor på :)
Sen blir det en stor gran , vet precis vart jag ska ställa den, klä den med massa polkagrisar och glitter m.m .. oohyeah det blir bra det här.
När vi ändå pratar om boende så pratade vi nyligen om hus eller lägenhet, vi vet inte riktigt helst hus dådå, Gotland är vårt ställe vi skulle vilja flytta till, hur schysst är det inte, vi älskar stället innan vi fick barn var vi där, jag var där varje år innan jag träffade tony, ett fint hus någonstans på Gotland Dröm ön för oss, mina föräldrar älskar gotland och dom kan bo hos oss och slippa den dyra campingen.. ahh så JÄDRANS najs !! frågan är bara om det finns hus till salu där borta =/ isf siktar vi in på den ön iaf ! Gotland är så barnvänligt som det kan bli , aldrig missnöjd med någonting. Gotland is the shit !
Hur som haver så har jag och babe jagat spindel i badrummet stor som faaan en till svarta enkan jag hoppade mer eller mindre upp på de jävla toalocket medans han försökte fånga den och Pixie låg och vart snäppet chockad och undra vatusan jag sysslade med och kevin stod och glodde och skrek *Titta* och pekade haha .
men vi fick aldrig tag på den buhu , vågade och vågar deffenetivt inte gå in i badrummet utan att kolla noga på alla väggar och tak och golv för dom klättrar oftast dit.
Nu när jag skulle leta efter krokar i taket ( för att hänga en häng kruka i taket ) så ser jag den stora jäkeln sitta precis vid tak kanten och jag vrålar oh gud ska veta vad jag vrålade så tony fick ta damsugaren och sög upp den feta, sen säger han *det värsta är att den lever och kryper runt där inne* ( i damsugar påsen ) Tack! nu vågar jag inte gå in i köket heller haha. detta är ett fet - att bo på nederbotten och hus !
Vi ska få en Hotell övernattning av Tidningen Tara, Tack tack tack det behöver vi! fasiken så mysigt. =)

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2010-11-04 | 22:26:11
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Haha..ja det borde man nog göra..lite svårt att hålla grabben still när han har såna jävla myror i brallrona ;D haha...



Ah..ja hon var 99% säker att det var en pojk och när jag gjorde vulet så såg hon den ännu bättre att det var en pojk där inne..visst könet spelar ingen roll men jag är ju så sjukt nyfiken av mig..men näsa gång ska jag inte fförsöka ta reda på köne :P haha..



Ang om ditt inlägg..

SPINDLAR ÄR JU As sÖTA! :D Vill skaffa en men får inte :(



Kramis :P

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-11-05 | 05:42:44
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Okej, usch så jobbigt! När får ni svar på om han har det?



Jja vi läser varje kväll innan hon ska sova, hon får välja bok själv osv. Hon tycker det är mysigt =)

sara - mamma till wilda » 2010-11-05 | 08:14:57
URL: http://saratilling.devote.se

Får ni en övernattning bara så där? Lyxigt!



Jag vet. Alla dessa faser hahaha

Emelie, Mamma till David » 2010-11-05 | 10:12:53
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Nej, jag menar vild vild :) Han har väldigt svårt att sitta still. Men han slåss inte utan istället tar han hand om de mindre :D Din kille då?

Kram

Jenny » 2010-11-05 | 10:45:47
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Åå vad mysigt att bo på gotland de e också min dröm när jag blir större :D Är ju halv gute som du kanske hör på mitt efternamn ;-) Ett tips gå in på hemnet.se och kolla på gotland så hittar du underbara fina hus. Stor kram

Emelie, Mamma till David » 2010-11-05 | 10:52:34
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Du, jag har inte den blekaste hur lång han är :S Mätte han i maj senast och då var han 83 cm tror jag. Din då? :D

Kram

Veronica, mamma till Nim ♥ » 2010-11-06 | 10:16:21
URL: http://attblifler.blogg.se/

Vi hade en bra fredag, hoppas er vart likaså! :)



Ok tråkigt att du inte hinner, men men.. blir ju så ibland hehe.



Jag tror inte något ställe är direkt barnväligt. Tror snarare att det blir vad man gör det till :) Men förstår din tanke. Hoppas ni kommer på vart ni vill flytta. Det kommer nog bli kanoners :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback