Matstrejk.

lilla tussan är förkyld för pappsen har smittat henne, hon har så mycket släm i halsen och låter riktig grov när hon andas och hostar, slemmet gör att hon kräks av fast mat så hittills har hon bara druckit ersättning.
tycker synd om lillan, me så länge hon dricker så får hon iaf i sig, sen får hon ju sin luftrörsvidgande medicin för hostan så det ska bli lättare att hosta upp det där och andas.
Sv till anonym : jag skäms inte över att prata med min mamma om sex, jag tycker det är bra att man kan göra det med sin mamma, sen vet ju hon att jag har sex för jag har fött 2 ungar och blitt gravid igen med 3:e så ärligt talat om min mamma läser det inlägget vafan ska jag dölja ? haha, när jag hittar min son ligga och runka så tycker jag nog att det är bättre att han gör det en att han har sex. men båda sakerna är naturliga och jag vet att han kommer göra dem två sakerna förr eller senare ändå. =)
cassandra, mamma till josefin och lexus » 2010-11-21 | 18:49:08
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Nej precis :)



Men namnet tycker jag du kan berätta för mig :) Jag ska ändå inte ha något barn på flera år och kommer inte härma :) hihi



tackar :) Er dotter kommer säkert också få jätte fina namn som pixie och kevin :)



kramar

Josefin - Melwin's mamma » 2010-11-21 | 19:00:57
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Melwn har varit väldigt snäll än så länge, när ja låg inne på sjukhuset ( som du kan läsa i bloggen) efter komplikationer efter snittet så fick han ont i magen men ja fick så stark antibeotika så de va inte så konstigt, men de sa att de inte var farligt för honom. Men ont i magen fick stackarn ändå. Sen så slutade ja amma honom när han var nästan åtta veckor fyllda. Han stod sig inte på min mat, så jag fick sitta hela tiden med bröstet dag och kväll samt natt heeela tiden. Ja kunde inte lägga ifrån mig honom han sov tillochmed i min säng med bröstet i munnen nästan hela natten..



När ja gick över till ersättningen blev han en helt annan bebis, och jätte glad. :)

sandra » 2010-12-01 | 12:05:35
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Pixie är så himla fint namn! lycka till med bebisen i magen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback