Mys dag.

Godkväll, idag har jag och pixie spenderat dagen med Milla med Wilda , Bea med magen och sina två barn och Madde med sin mage, jätte mysigt =)
för  övrigt ska jag ringa till vårdcentralen imorgon bitti kl 08 och få en akut tid till tjejen för hon mår icke bra, idag åt hon dåligare en igår och drack inte ens ersättning + att hostan blivit sämre dvs det hörs verkligen att det är från luftrören och släm i dom, lika bra att kolla upp henne . tror int riktigt att hon vill äta eftersom halsen är igen täppt eller extremt mycket släm så hon spyr .  hon har aldrig haft hosta, aldrig spytt så allt är ovant för henne nu.
hon bara gråter och är jätte kinkig, nu fasiken ska farbror doktor titta på henne och lyssna och allt !
så länge hon är såhär tänkte jag ta det lugnt med henne, ingen utgång om inte en kort promenad bara.
Hej och hå, vad mycket läkar besök det blir  genom åren .
Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2010-11-22 | 20:01:08
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ja från ett annat håll bara dvs min mamma bidrar lite cash åt mig för att hon vill, det är allt :)

Hon gör det av fri vilja så..



Ah jag slutade med det direkt efter jag började med en annan behandlning som är 1000 ggr bättre än salvan :)

Carro - Mamma till Adam & Alisha » 2010-11-22 | 21:51:04
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Han haltade och klagade på ont i foten, så röntgade dom honom på huddinge sjukhus men viste inte vad det kunde vara så de skickade de till astridlindgrens som ringde och bad oss komma in direkt..

Elly- mamma till Leon » 2010-11-22 | 22:55:24
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Usch stackars liten :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback