Sista dagen på helgen.

Hej hopp.
Kevin har varit hos mormor och morfar och blivit rejält bortskämd den lilla tills igår kväll. :) han sov ganska oroligt av någon anledning, brukar aldrig gråta i sömnen och verkligen inte för att han tappat nappen, så tony fick gå upp och stoppa in den och klappa lite.
Pixie har gjort avslag på välling nu, välling funkar absolut inte det är verkligen det vidrigaste hon ätit, ser så ut iaf konstigt faktiskt ! ännu en fas hon gott in i, hon käkade ingenting inatt för att hon kände att det var välling i flaskan och det relaterade till mycket vakningar och gnäll och tidig morgon, så på morgonen vid 05 gick vi upp hon fick ersättning och det funkade riktigt bra sen slocknade vi på soffan framför barnpogram. så mysigt!
nu äter hon även ersättning på dagen hon accepterar det och tycker om det, innan vägrade hon flaska på dagen bara på kvällen och natten. hm hon är väldigt egen vår girl =) men det känns skönt.
sitter i soffan med min kära mini pc, precis lugnat mig från min ångest jag fick när vi var och handlade, uhh bara knöt sig i hela magen och fick så tungt att andas, raska steg hem och la mig i sängen.
Fyfan för sånt ! nu väntas det gryta av älsklingen magen kurrar ju ständigt! Kevin är nyklippt och precis fått lördagsgodis. =)
bläddrade igenom toy's rus katalogen och vet inte riktigt om klapparna handlas där eller på br, Toy'srus har STORT urval till 2 - 3 åringar och bebisar , visst är det lite dyrare men ähh jultomten finns =)
Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-11-21 | 11:44:04
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Lustig hur det bara över en natt kan vända från att tycka om något till att inte vilha ha, får hoppas på en fas och att hon börjar dricka de snart igen :)



Man såg och kände nikitas tänder på nedre käke när hon va 8 månader, men inget hände. Det tog nog nästan 1 vecka för tanden att komma upp när hon hade en stor buckla på tandköttet där tanden nu spruckigt igenom men konstigt nog har hon inte vairt sådär supergnällig faktiskt. Det som kommit nu i samband med tanden är matstrejk och hon har svårt att komma till ro på kvällarna.



Det är ju så mysigt när dom säger mamma och pappa även om dom inte menar just orden :)



Puss o kram

Josefin - Melwin's mamma » 2010-11-21 | 12:01:26
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Hej, jag hittade din blogg idag. Jag måste beundra dig som snart är tre barnsmamma och nitton år. Jag är i samma ålder som dig ochfick min son för snart tre månader sedan.. Hur tätt är det mellan barnen och är dem plaerade?

Linda - En Vimsig Mamma » 2010-11-21 | 12:29:35
URL: http://holen666.blogg.se/

ja men gör det, dom är jätte trevliga! hur har helgen vart för er då?kram

carrå - 19 år och mamma » 2010-11-21 | 12:30:30
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Jo hon verkar ju ha det, vi körde med sempers förut men BVC sa att vi skulle sluta med det när hon blev 2 månader men ska dit i morgon så ska höra om vi borde börja med det igen, för har tänkt själv att det kanske vore bra,



haha ja verkligen, hon är nattuggla den lilla.När somnar dina för natten?.

kram

Pseudotwins Mamman ♥ » 2010-11-21 | 13:32:54
URL: http://junigirl.blogg.se/

Ehm ja de kan man säga :Phaha helt sjukt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback