Men jisses !

Jag har aldrig någonsin varit i en sådan graviditet där man kissar stup i ett, men med denna kan man tro att jag dricker minst 4 liter vätska så fort jag kissat för jag kissar verkligen ENORMT !
jag har nog slutat sova för längesen! är det inte ungarna som håller mig vakna så är det ett jävla spring på toan, jag som har mina njurar att tänka på och lätt för urinvägsinfektion måste springa och kissa så fort jag blir nödig.
hur som haver var vi och käkade hos mina päron för fadern min fyllde år, grattis pappsen =) sen fick vi massa lördags mys med oss hem och kevin fick sitt lördagsgodis av mormor.
till middag gjorde vi kyckling filee med ris och hemmajord currysås, MJAMI ! , denna helg blir tok lugn men näst nästa helg ska vi till junibacken. =) det var väl lite kortfattat om lite allt möjligt haha.

Svar till anna : Haha, ja seriöst HA HA . du får mig verkligen att skratta både högt och långt för din text var jävligt patetisk, eftersom du inte är här hemma eller på hans dagis eller ens lärt känna min son eller oss så borde du se upp med vad du skriver! Min son är gud gåva vem har sagt något annat? haha ens barn är verkligen GUDS GÅVA om du inte visste det och känner/kommer känna så för ditt barn då tycker jag inte ens du ska ha / skaffa barn, det du skriver är riktigt skrattretande ! varför ska jag hålla han hemma från dagis när han blir 2 år den 31:a december? han behöver sitt dagis, träffa nya vänner, lära sig osv osv allt vad dom gör där det är bra för honom, jag har tagit hand om han hemma i 1½ år och det ångrar jag inte! och att jag lämnar bort honom då och då ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA seriöst kolla vad du skriver jag skrattade igenom det, du mår ju inte bra kära du! vafan spelar det för roll att jag lämnar bort honom till sin mormor då och då? vafan har du för problem med det? en miserabel kvinna med ett liv som du inte ens kan le åt, jisses tycker synd om dig! varenda jävla mamma i hela världen lämnar bort sina ungar då och då, är det fel? ska du inte klaga på dom också? haha jävla TÖNT ! min son älskar sin mormor vem fan älskar inte henne? så varför ska jag hålla han borta från henne? , skaffa dig ett liv istället , skaffa dig vänner så du ser en bättre syn på saker och ting. vem klagar inte på sitt barn ? den som inte gör det är ju ingen förälder rättaresagt. innan du ens kommenterar någons blogg bör du ta reda på lite mer om saker och ting så du har något att komma med så man slipper SKRATTA i vart enda ord som står i din larrviga kommentar.. haha näää är du avundsjuk på att jag är fotograf nu också och pluggat en del till det och blivit så pass bra att jag kan fotta ditt rövhål och det ser bra ut. Du behöver en kram vännen! *stor kram till dig*  sen måste jag bara säga att det är ju tragiskt att du lägger en disskution på nätet istället för att ta det mellan 4 ögon faktiskt, det hade varit så mycket bättre men som alla andra "anonyma" så springer du väl med svansen mellan bena . =)

Foto : jag. *proffsfotografen*

Sara » 2010-10-16 | 21:15:22
URL: http://frookensara.blogg.se/

Japp snön har kommit hit ;D haha!



Inga problem, skrev bara sanningen. Du ska absolut inte bry dig om människor som är avundsjuka för att du är så stark, jag beundrar dig och tror på dig. Fortsätt som du gör, för du gör det riktigt bra :) Kram!

Hannele - nybliven 2barnsmamma » 2010-10-16 | 22:46:00
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

oooja! när han inte får rapa då är benen där vid magen och han skriker tills man tar upp han då skriker han ett tag till tills tutten åker in i munnen.

Han har rutiner men dom har blivit lite snea och han har ju gillat sin napp förut men nu duger den väldigt sällan men ska fixa såna där magdroppar (har aldrig testat dom förut) och det imorgon.

rapar försöker vi göra så sgott vi kan men det är inte lätt när den inte vill komma ut men när den väl kommer ut så är han nöjd och glad :)

ge mig gärna fler tips!



Haha yes det gjorde det med bägge :P haha..fast på olika sätt då :)

Ah på så vis! .D haha..



Kramis1

Caroline - Ellas mamma » 2010-10-16 | 23:05:15
URL: http://www.rarelady.se

vi har köpt en extern blixt till kameran, som blir bättre än med den vanliga blixten. de bilderna som jag la upp gjorde jag just för att det var så kul att se skillnaden med och utan blixt i samma läge.. tycker de blev bra med en utan blixt, mer naturlig, men de med blir ju bra på ett annat sätt =) ja man kan bli tokig =) ison jobbar jag för fullt med. men man blir ju aldrig full lärd med de där kamerorna. Är du duktig? brukar du ta mycket kort? Ella har börjat med smakisar. Hon sover bra på nätterna.. så duktig så =) hoppas ni har haft en mysig lördags kväll. kram

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-16 | 23:26:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Jag kissar med konstant, gjort hela graven :P hahaha



haha fy fan va trist de skulle vara, kan verkligen se de framför mig :P haha



32 lr något tror jag de var på sist! :P



kramar

Hannele - nybliven 2barnsmamma » 2010-10-16 | 23:28:39
URL: http://mammah.webblogg.se/

glömde skriva att han har hållt på så här i 2-3 dagar men ändå är de lite irriterade, frusterade eller vad man ska säga..man känner sig ju helt hopplös när man inte vet vad man ska göra.

Men jag är glad att han INTE håller på så här 24/7, tack och lov!

Kom även på att han har ju bajsat 1 gång idag och haft värsta gaserna..kanske borde börja tänka på vad jag äter osv..



du skrev att di har haft kolik barn, hade Kevin kolik eller vare lilla tösen? :) Hur hanterade ni det ? :)



Kramis!

Jennifer - 17år & ensamstående mamma » 2010-10-17 | 02:03:01
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

självklart tyckte jag det sög balle att inte kunna amma henne :/ hade varit super mysigt att kunna amma på riktigt! inte bara pumpa liksom. men ja, vad ska man göra? bara att le och se glad ut ändå. men lite små depp vart man allt.. måste erkänna att jag blir lite avis när man ser hur de i föräldragruppen bara langar fram bopparna, har aldrig upplevt närkontakt på det sättet. gratis mat dessutom!

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-10-17 | 04:53:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Hihi jag tänkte nog starta en bakblogg ;)



Usch vad jobbigt! Nej hon har aldrig blivit slagen, bara att hon och hennes kompis Axel shivas om leksakerna :P

Undra vad det kan vara dp, kontigt om han gillar att vara ute hemma...

Kram

Emelie, Mamma till David » 2010-10-17 | 10:07:26
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Hehe jo det är ju tur :) Okej! Det ska nog David få nästa gång han fyller år. Eller man vet ju aldrig vad de andra vill ge honom ;) Men när börjar det cykla?

Jag vill ha en tripp trapp stol till min pojke. Dem är så fina! Riktigt bra att ha när han växer :)

Kram

Veronica, mamma till NIM. » 2010-10-17 | 10:27:07
URL: http://attblifler.blogg.se/

Godförmiddag!



Jag gör egen mat till Nim. Men som jag skrev så använder jag också burkar när det behövs.



Jadå plugget går nogg bra, ny kurs nu :)



Så haaft en bra helg? Kramis

Caroline - Ellas mamma » 2010-10-18 | 15:49:25
URL: http://www.rarelady.se

vad är det du tagit kort på? jobbar du som fotograf på heltid? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback