Degen redo.

Snart blir det Nybakade Vaniljbullar till folket, eller snarare till mig och grabben för pixie kan ju inte äta sånt =)
fast ungarna knoppar just nu så jag passade på att slå ihop en bull-deg som står och jäser nu på spisen, snabbt och smidigt och Enkelt ! =)
jag längtar tills dem 2 åren gott från och med 6 månader framåt för då köper vi antingen lägenhet eller radhus, det beror lite på det där men en sak vet jag, fan så bra det kommer bli =) skaffa trilljarder ungar bara för att.. ähh nää jag nöjer mig med 3 som är älskade och inte 10 som bara är där.. :)
aw vad jag längtar iaf.

Alex » 2010-09-06 | 14:08:11

Lite nyfiken, vilken vecka är du i nu? :)

Grattis förresten!

cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november » 2010-09-06 | 15:10:16
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Allt går i vågor, så mycket känslor just nu så man vet inte åt vilket håll man ska blicka åt, jag älskar min familj och hoppas att vi har all lycka med oss ♥ de var de jag menade :P hihi



joo, men jag kommer köpa lika dana fast oliak färger sen :) hihi splear ingen roll vad de kostar, eller skulle nog inte köpa mer än 1000 kr :P haha



japp precis, men var där idag och de fanns bara en blå kvar i stl 80 :P hihi



kramkram

Hannah » 2010-09-06 | 17:07:17
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Ljuvligt gott med nybakta bullar!!

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-06 | 17:16:06
URL: http://classys.blogg.se/

Vaddå, nu fattar jag inte "pilla under badkaret?" :P haha



Okej, ja men dåså. Har i för sig redan färgat håret som gravid men bara undrade vad du tyckte om den saken :P hehe

Vissa tycker ju att man verkligen INTE ska göra de :S



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback