Jag ruttnar.

dra åt helvete hela kommunen istället så slipper vi alla problem i samhället.
har ni inget bättre för er en att trampa på oss för felen vi begott men som gjort oss starkare och tagit oss till toppen,
är det så svårt att släppa taget, ni anar inte hur hårt det är för oss att höra det gång på gång på gång när vi är fri från det där, lämna oss ifred, det räcker. att en barnmorska kan sitta och säga vad som helst rakt upp och ner som hon egentligen inte får det är så jävla fel ! hon kränkte mig för mitt förflutna och jag bytte barnmorska och hon la en anmälning, hon kan inte vara frisk ! helt jävla wierd från topp till tå , hur kan man stämma en barnmorska som kränkt en så pass mycket? , ingen gravid bör bli behandlad så och jag hoppas att inga fler får henne som barnmorska, så jag vill stämma henne.. hon får inte säga det hon sa till mig, inte ens dra upp det hon drog upp, hon hade en jävla tur att vi var inne bland folk och hon hade en jävla tur att mina barn var med mig och jag kunde tänka 10 gånger om. hade jag fått black out då hade hon fan inte kunnat komma till jobbet för sånt där gör mig riktigt jävla förbannad och ledsen !

Hur som helst har jag haft migrän enda sen igår, spytt 4 gånger pga det inte kunnat ätit. tillslut fick jag i mig lite mat och alvedon så det gick över lite granna. fick sova bort den värsta migränen , babe vabbade idag , tack världens bästa man <3 .  så han åkte till farfar med kevin sen gick han och beställde ringarna + gravyr så vi får dem på fredag sen köpte han en ny lcd tv så jävla fräääsh och jag bara älskar den. =)
så ja, jag har fått en självdag idag med skruttan blivit serverad, men mått så dåligt, imorgon blir det nya tag för då ska vi träffa carro och damien och sen studsa vidare till Prima barnläkaren med grabben. :)

Anna » 2010-09-27 | 21:02:47
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Hoppas du snart mr bättre! Tråkigt det där med barnmorskan... Verkar hemskt. Som gravid borde man väl just bli behandlad extra respektfullt?!

Fin bild btw :)



sv: jag la upp receptet på bloggen :)

Fröken M » 2010-09-27 | 21:11:11
URL: http://frokenmela.blogg.se/

han har legat 3 kanalet över medel sedan han föddes och har gått upp i stadig takt ! På 3 månaders kontrollen sa de att vi inte behöver komma förrän viggo är 6 månader nästa gång - det är nästa v 5 okt.

men jag har varit inne på BVC och vägt honom för skojs skull och sist vägde han 9,5, men det var 3 v sedan. Längd har jag ingen koll på men han ligger några kanaler över där oxå så man kan säga att han är en STOOR kille :)



det låter inte bra alls det där med BVC. Stå på dig och låt ingen behandla dig illa !!

kramar

Jannika » 2010-09-27 | 21:21:21
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Trist att ni fått så mkt skit...:/ kom in på din blogg av en slump å första inlägget jag ser är det här.. fan va man tappar tron på samhället om de behandlar en som skit:S:S

Emily » 2010-09-27 | 23:20:47
URL: http://agressia.blogg.se/

Du ska aldrig låta nån döma er för erat förflutna.

Det finns en anledning att det heter det förflutna, för det är inte i nuet, det är DÅ det är misstag som ni LÄRT er av! Låt INGEN nånsin trycka ner dig/Er. Hoppad hon inte sårade dig allt för mycket. Kram



FLOOSAN » 2010-09-28 | 08:13:06
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Hon kunde hellre prata men hon visa på kroppsspråket också kunde man se på henne. hon var ungefär ett och ett halvt år när hon börja på dagis

Emily » 2010-09-28 | 09:03:55
URL: http://agressia.blogg.se/

Som tur är har grannen inte kommit in igen, men om jag söger ifrån att hon inte ska komma o knacka på så tror jag ändå inte hon förstår, haha. Får helt enkelt låta bli att öppna..



Jag är också sådär. När jag egentligen blir sårad och jätteledsen så visar jag det i ilska istället och blir helt galen! Men jag har bättrat mig.. lite iallafall haha :D men det är alltid nått eller hur?:)

I norrpan får man inte ta reda på könet på RUL :/ utan man får åka till linköping och ta reda på det för 600 :- helt sjukt :s

Jenny » 2010-09-28 | 09:12:14
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

De lät inte alls kul att bli behandlad så där av en barnmorska de borde ju ändå vara dom man ska kunna lite på och känna sig trygga med, Men vad bra att allt är bra med er :D Med mig är det bra :)



Melissa - Vincents Mamma » 2010-09-28 | 09:30:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

men vadå har BM anmält dig? för vadå?

för hur du betedde dej INNAN för flera år sen de vi snacka om på facebook??

Jannika » 2010-09-28 | 09:39:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Verkligen skit när ens förflutna påverkar allt iaf! speciellt när man verkligen är bättre liksom.. hoppas dom ger sig å lättar lite så ni får det ni behöver...



sv.. tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback