Levnads bröd.

Tjabba!
lugna dagen idag, drog endast ner till centrumet och hemkommen med en kraftig panik ångest så jag la mig på mage i sängen i sovrummet och andades och bara låg tills den hade försvunnit, fan! jag som hade glömt dessa panikångest attacker :( , inte nog med det , jävla foglossning som blir värre nu vettni .. men lite senare när jag slutat amma ska jag testa på vattengumpa. :)
om 5 min är det sesongs start för ensam mamma söker, så ska göra mig tee och lägga mig och glutta lite innan sovdags, så seriöst har jag inget att berätta just nu.

sv till dig hjärtat : du hade inte glömt att jag är fotograf va? så ja vi lever inte bara på dina skattepengar , vi har två inkomster men jag kan ju stolt säga att det är jävligt gott att få käka just dina skattepengar ;)

FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★ » 2010-09-12 | 20:01:13
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

haft en fin dag:)=

Jenny » 2010-09-12 | 20:18:54
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

sv: Ja lite annorlunda kläder men ser sååå sköna ut. Att bara kunna kliva i en morgon när man är hemma och bara strosa runt hemma. Kanske inget man vill gå ut med men de ser så mysigt ut.



Så länge man har sin familj så klarar man sig ju super :D Och skit i alla dumma kommentarer du vet ju exakt vad som är sant av de och inte :) Stor stor kram

Emily » 2010-09-12 | 20:24:03
URL: http://agressia.blogg.se/

Usch vad jobbigt med panikångest.. Får du det ofta? Jag tror man kan äta lergigan emot det, det gjorde jag. Man kan äta det när man är gravid med tror jag eftersom man kan få lergigan comp. om man lider av mycket illamående.



Nej, det är inte så vanligt att bli gravid när man äter ppiller men rädslan finns ju ändå alltid där :/ Men jag tror inte det är nån fara, det skyddar ju 99% säkert.. Kram

Julia » 2010-09-12 | 21:54:10
URL: http://livetpaminavillkor.blogg.se/

Ja visst finns det otroligt många unga mammor idag! Jag vill inte uppmana andra unga tjejer att bli gravida, och jag vill inte heller påstå att det är fel att bli mamma när man är runt 30, men tror ändå på nåt vis att det är enklare för barn med unga föräldrar, de blir mer som en "syster eller kompis relation" och att man kan prata mer med dina föräldrar. Det kanske inte alls är så, det bara känns som att de jag känner som är/har varit unga föräldrar är de som har mest okomplicerat förhållande till sitt/sina barn :) men så gäller det ju givetvis att vara seriös och inte tröttna på barnet och lämna det till sin mamma osv och totalt skita i barnet, vilket jag också upplevt. Jag tror inte att abort skulle vara något att diskutera för min del. Tror inte jag klarat det! Men vem vet, jag har ju inte varit där! det är starkt av dig att bära på ditt tredje barn vid 19 års ålder :)



Kraam :)

JESSI FOX » 2010-09-12 | 23:35:28
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Var det menat till mig det sista?

CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA! » 2010-09-13 | 01:43:19
URL: http://classys.blogg.se/

Ja det var det också! Tycker jag absolut du ska göra, verkligen as kul :)



Det finns ju verkligen det, men man får försöka ignonera idioterna så gott det går! Det hela handlar ju ändå bara om svartsjuka ändå :)



Haha precis! Hade jag inte varit gravid då hade jag nog joinat dom ;) Haha



Okej vad roligt! Ska träffa henne på tisdag jag :)

Nja det har varit lugnt om man bortser från babyshowern :)



Kramar

FAAKIE » 2010-09-13 | 10:24:03
URL: http://faakies.blogg.se/

rätt så bra ändå :)

JESSI FOX » 2010-09-13 | 10:26:43
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Jag skriver aldrig anonyma kommentarer. Du om någon borde veta att jag är en sån som står för vad jag tycker och tänker.. Eftersom jag knappt läser mina egna kommentarer just nu så hinner jag inte med andras heller. Visste inte att du hade fått en ny anonym? Tog det mer som att det var mig du syftade på med tanke på det sista jag skrev om bidrag hit och dit....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback