Preg med syskonlove nr 3.

fått en fråga om det är något fel på babyn i min mage för att jag inte skriver lika mycket om den som dem andra.
som svar kan jag säga, jag hoppas och tror inte att något är fel med babyn, hur som hur får vi reda på det på måndag och skulle det vara fel på babyn så stoppar vi självklart graviditeten.. sen så skriver jag inte lika mycket om den för det händer inte så mycket, och inte så mycket nytt just nu förutom att jag lider av migrän några gånger i veckan och kräks på morgonen och såna vanliga stuffs. sen är jag bombsäker på att det är en grabb där inne men vi får se.
hoppas du fått svar på din fråga nu.. jag har gott igenom 2 graviditeter och känner att hur många symtom jag en får i denna så är det ingen nyhet :) .. när magen börjar växa lägger jag såklart upp en bild och jag vet inte vilken vecka jag är i bara någonstans i 3 mån .. kanske slutet ??

nu när vi ändå är inne på denna grav så är jag sugen på exakt samma saker som jag var när jag väntade min son, ha! det är lite häftigt ;)

long time ago !
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 » 2010-09-30 | 20:14:54
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ja om det är vettiga saker att vinna så äre kul :D hihi..



Ja okej men tack för svaret iaf :) ska snacka med bvc när vi ska dit om Kevin så dår jag nog hjälp därifrån osv :)



Kramis!

Mamma till Nim ♥ » 2010-09-30 | 22:54:59
URL: http://attblifler.blogg.se/

Hallå



Jo min kille är stor :D



Japp jag tittar faktiskt vad klockan är, helt mupp jag vet :P men men.



Nim har sovit 20-07 som bäst. Men nu är det kasst med sömnen. Blir väl bättre. Ja han äter gröt på kvällen sen välling när han ska sova.



Vi har inte varit på tuben än, men tanken är väl att vi ska dit. vi har förskola i vendelsö kyrka.



Vad synd att du missade dagen, det var skoj :) Massa röjj hehe :D



Där vid handenterminalen har jag inte hört talas om. Men känns som man har fullt upp iaf med de man redan känner liksom :P Men absolut kan vi ses ngn dag :) JJapp jag har facebook, sök på [email protected] så hittar du mig :D



Kram

Jessica Nellie & OLiwer´s Mamma » 2010-10-01 | 00:26:41
URL: http://shiiitonge.blogg.

är dte ultraljud på måndag ?



sv: okej, det är bara på onsdagar mellan 12-16.00 :)



ja eller iaf att hon får en riktigt tllsägelse! för så får det inte gå till för 5 öre!



kram kram

Isabel » 2010-10-01 | 00:53:02
URL: http://aizah.se

Nu blev jag ju nästan helt ställd. Ska ni verkligen avsluta graviditeten och göra abort om det skulle vara något fel på barnet??



Jag ammar ju inte Heaven längre så det är inga problem att lägga henne för natten och hon sover ju hela natten också. Typ mellan midnatt och 9 kan hon sova utan att vakna en enda gång för mat.

Jag försöker oftast få henne att somna i sin säng när jag väl har lagt henne men det händer att jag får ta upp henne så hon somnar i min famn och sen lägga ner henne..

Emily » 2010-10-01 | 13:06:33
URL: http://agressia.blogg.se/

Det var faktiskt asskönt med ansiktsmask! Det finns att köpa på H&M för 19,50 :- prova att köpa och lägga på när barnen sover det är sååå avslappnande

Archangel Michael » 2011-04-30 | 23:10:44
URL: http://archangel-michael.blogimagine.com

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback