Hej snopp, hopp.



Nu är jag ganska trött, satt på mig sockor och lindat in mig i filt, det går fan inte sova utan sockor och helst en tröja, jääävla kallt nu och värmen går inte justera själv det gör den automatiskt men hur kallt måste det bli för att den ska justeras :/
Södersjukhuset gick toppen, hade förväntat mig mer av läkaren well well alla kan inte vara bra.
Barnmorskan jag fick träffa var iaf en riktigt GULDKLIMP . :) såna borde det finnas mer av.
annars har vi sprungit runt ag och victoria med barnen i centrumet i hopp att hitta en födelsedags present till lilla saga för imorgon blir hon 1 år och traskar på sina små ben redan wiie =)
på tal om Saga, hon smet idag så vi ropa efter henne, Kevin ropade SAGA 2 gånger och båda sken upp som en sol, whata hell sa han saga.. helt amazing, första namnet han sagt i sitt lilla liv var saga. =)
lyckorus, but still. :) nu sover ungarna och jag ska knoppa själv.
Detta var ett riktigt Wictoria inlägg haha..
det kanske inte var så haha när jag fick ett bekymmer på haken idag, nyligen av mamma.
jag ber för dig kära morbror <3
puss och godnatt!
cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november » 2010-09-01 | 20:58:12
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hur gick de idag :) Vilken v är du i? :) kramar

carrå - 19 år och mamma » 2010-09-01 | 20:58:45
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Vad gjorde ni hos barnmorskan? :)

janni - mamma till Emilia♥ » 2010-09-01 | 22:23:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/

ooo så det blir en bebis till :) kramar

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-01 | 23:04:42
URL: http://classys.blogg.se/

Oj typ sen jag fick reda på att jag va gravid :P haha



Okej, varför då dah?

Haha jo det kan jag förstå att du vill, vi får hålla tummarna att h*n håller sig där inne. Men annars få ni se det som en fin födelsedagspresent till syrran :)



Haha de ska jag göra du ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback