Yes, you have right.

jag var fjortis i den åldern, så jävla mycket fjortis, men egentligen vad är fjortis för något? är det såna som är så jävla högljudda och snackar som en bimbo med orden * dah, asså va, yuuu* och sminkar sig som en docka med vita läppar? för sådan var jag inte, visst hade jag smink men aldrig överdrivet så man kan väl säga att jag var en tonåring med lite för mycket liv ? =) .. fjortis är väl ett ganska vanligt ord att säga till folk som sminkar sig och är unga för att dem inte har något annat att säga? . jag tror det är brist på ordförråd för såna enkla ord används dagligen i detta samhälle, jag ser små barn med sky mycket smink foundeision ( stavning ) i sitt blonda hår och aldrig vågar gå utan smink, jag tänker : men gud hoppas inte min dotter blir sån .. men fjortis sa man väl oftast till någon som fyllde fjorton. men vafan finns det inga ord till killar som blir fjorton och är riktiga mallisar? det är bara vi tjejer som får ta sånt smuts kast. är vi så jävla bra, vad skulle dem gjort utan oss. ofattbart. =)

Man är ju faktiskt jävligt snygg som ung, men jag vågar ju erkänna det också :)

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-07 | 21:40:19
URL: http://classys.blogg.se/

Haha folk säger vell fjortis i brist på annat :P Men visst va det roligt att vara ung, man levde livet å gjorde som man själv ville :)



Haha jo tack min snubbe kan också va så emellanåt, men då blir jag likadan å ignonerar honom tills han ber om ursäkt å blir sig själv igen, haha ;)



Haha fy fasiken... :P



Kram!

Robyn » 2010-09-07 | 23:41:20

Hej! Ska ni behålla barnet i magen, eller hur blir det? Är nyfiken, och har ni inte bestämt er/du inte vill svara så är det absolut helt okej! Önskar er all lycka, oavsett vad som händer =) Kram!

JESSI FOX » 2010-09-08 | 08:15:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

det där med torrbollar och mammor... jag anser att man måste ta så jävla mycket mer ansvar när man bildar familj. jag ser det som att jag skulle "bli en torrboll" den dagen det hände... det är ju inte så att man kan svinga låtssasslag mot sin sambo ute på gatan med en unge i närheten, om du förstår vad jag menade?

Michaila » 2010-09-10 | 00:47:45
URL: http://michaila.blogg.se/

Sv. Nja ska nog inte göra någon än på ett tag men vill gärna ha en :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback