mjuus..



Vårt lördags godis :) nu är jag proppmätt så jag är riktigt jäkla "uppblåst" haha babyn får det riktigt smaskigt när hon väl börjar käka, det kan vi iaf unna oss ikväll eftersom vi somnade 18:30 igår.
kidzen sover och jag ska läsa boken och ta magmedicin..
Imorgon blir det fullt upp hela dagen, tvättstugan 07-10oo sen Till barnens farbror och fika för han fyller år idag Grattis Jugge hiphip hurra! sen möta upp victoria och saga och dra hit för att käka lurre sen kommer väl nettan förbi också :)
Ha en toppen kväll!
DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2011-01-22 | 20:54:46
URL: http://donkens.blogg.se/

mmmmmmmmmmmmh läääääääääsk... jag vill också ha nåt att dricka. Jag ska skaffa!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2011-01-22 | 20:56:13
URL: http://donkens.blogg.se/

tatuerare? :D tack!

hiih! vad snäll osöt du är, blev så himla glad av det du skrev. :P Vill du ge gobben lille ett kort, så skriiik på mig, så kirrar jag det. ;)

pöss på sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback