ÄNTLIGEN !

Jisses vilken stress det var imorse och smärtan toppar alla toppar idag, flängt runt som en jag vet inte vad på såhär kort tid, det var inte det lättaste imorse men det fick gå. i vanligt fall brukar kevin lägga sig helt tvär på backen ibland och protestera men idag gick han faktiskt väldigt fint i handen och satt underbart på bussen, duktiga killen!
gubben störde mig imorse också när jag skar bröd så jag skar nästan av mitt finger fan, jippii toppen morgon! sen på vägen till mammsens jobb så står jag och trycker på den där jävla knappen för att öppna dörrarna på bussen men bussjäveln kör iväg , jag vart fly förbannad nästan så jag stog och stampade för mig själv, vilken IDIOT!!
fan att saker och ting ska hända mig hela tiden, jag bär otur med mig hehe.
sen ringer gubben och säger lugnt och allvarligt * Du behöver inte lämna kevin på dagis i brandbergen längre, jag slog på en snubbe så jag fick sparken*  Jag tappade hakan och sa * VA, lägg av fan* han * jo det är sant... ähh jag skojja ba, förturen gick igenom så kevin har dagis vid oss from 4:e *
Fiiifan vad skööönt , äntligen :) bästa nyheten idag. hihi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback