Hemmadag.



idag ska vi bara mysa hemma, vill inte springa runt för mycket eftersom att dess molande värkar håller i sig speciellt fram mot kvällen, så det blir nog en kvälls eller natt bebis denna med. (:
iofs blir jag ju igångsatt så man vet ju aldrig men om det skulle starta innan tänkte jag, jag är livrädd för att det ska bli kejsarsnitt i slutändan vill verkligen inte göra kejsarsnitt det skulle vara min värsta mardröm, jag har aldrig blivit opererad och jag har fött 2 vaginal förlossningar och vill gärna uppleva en till vaginal för det är så underbart och mysigt. jag hoppas innerligt att jag slipper kejsarsnitt eftersom jag vet att risken är större när man blir igångsatt så känns det nästan som att jag vill sätta igång allt innan själv hehe.
Nåväl, har precis lämnat grabbsen på dagis och skruttan sover så jag passar på att käka lite tidig lunch och slänga iväg ett inlägg, har sprängande huvudvärk för damen har kommit in i en växarfas och äter mer en vanligt även på nätterna dessa 3 nätter som gott, oohh så tröttsamt jag som vant mig vid att sova hela nätter.
mor och far kom igår och lämnade 7 stora flytt kartonger så vi ska börja förbereda lite innan vi flyttar nu på lördag hihi :)
Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-08 | 10:35:18
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ja hon kan va inne i samma affär i flera timmar :O

blir så trött jag går in tar de jag vill ha betalar å går ut sen när man har barn har man lärt sig att de här med att strö kolla flera tim funkar bara när dom är pytte bebisar inte när dom är större

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-08 | 10:47:13
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Hahaha. Ja, de vet allt hur de ska göra de där små busarna :D



Jaha, men det är juh jättebra att de sätter igång dig då! Jag minns hur rädd du var för smärtan :( Usch. Men då blir det inget födande hemma, hih?!



Kramar

Towa » 2011-03-08 | 11:01:07
URL: http://jagalicia.blogspot.com

Towa » 2011-03-08 | 11:06:32
URL: http://jagalicia.blogspot.com

Hej! Jag ville bara hälsa!

Jag har läst din blogg ett tag och jag tycker den är tok intressant. Du skriver så öppet och ärligt.

Jag känner igen mig mycket i det du skriver. Jag har också haft det tufft och struligt. Jag tycker du är modigt och stark som vågar erkänna så mycket.

Jättefina barn du har" Och ett till på väg?Så mysigt! Lycka till! Jag har själv 2 barn.



Jag tror att du är en kanonmamma och då spelar inte det förflutna någon roll. Det lkan man bara lära sig av. Jag beundrar dig för att du vågar stå för vem du är!



Kram till dig /Towa

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-08 | 12:37:30
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kejsarsnitt är inte så farligt som det låter faktiskt men jag håller med dig om vaginalt är "skönare" att göra det :) Känns mera verkligare.

Anonym » 2011-03-08 | 13:17:44

Vart sover Kevin?

hej » 2011-03-09 | 19:45:11

Har ni inget lakan eller så i spjälsängen?? Såg inte spec fräscht ut om man säger så...

Madelene - mamma till Elliot » 2011-03-11 | 09:45:09
URL: http://maddihz.blogg.se/

Vilken vecka är du i nu ? :)

S » 2011-03-16 | 19:56:45

Varför är du så rädd för kejsarsnitt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback