Host och släm och spya.

Ja, jag och Pixie har blivit förkylda igen. typiskt dessa dagis baciller kommer bara nya och nya hela tiden.
jag som vanligtvis inte brukar få hosta har fått en riktigt jobbig hosta så det gör ont i strupen :/
Kevin är bara lite snorig och hostar av sin astma men gjort det ca 3 veckor men ingen feber på någon av dom som tur är , peppar peppar !!
igår fick Pixie sina 1 års sprutor och jag tjötade om att hon var förkyld och det kanske inte var så bra osv osv men dom tyckte ändå vi skulle ta dom så ja okey, är det okey för dom så blir det väl inte så mycket värre tänkte jag, Bullshit, hon vart verkligen inte sig själv efteråt, hon mådde så mycket sämre och näsan vart igenstoppad och astman vart förjävligare en innan, dvs Extremt värre förkylning, hon hostade och hostade och kunde knappt andas när hon skulle lägga sig och kräktes sådan tjock kräka att det höll på att åka ner i lungorna för hon hamnade på rygg och jag hade tur som sprang in till henne i tid och kastade upp henne i famnen och höll henne på mage framåt, Usch riktigt otäckt.
Nu sitter hon i sin säng lite smått kinkig, bättre idag som tur är dags att få försöka få henne sova sitt pass nu innan vi ska skriva på lägenhetskontraktet =)

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-03 | 10:26:59
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

tony ser föresten så himla gangster ut på bilden i inlägget nedanför verkligen "rör inte mina barn" blick haha precis som det ska va =)



Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-03 | 11:04:38
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ja det är massa chappel över det harj ag märkt x)

Alla borde sköta sitt tkr jag men vissa har väl brist på liv eller nåt och MÅSTE orka bry sig x)

Alexsandra » 2011-03-03 | 12:13:57
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Hon låg i säte så jag fick välja vanligt fast inte igångsättning då de inte vill sätta igång säte eller planerat snitt! Jag får ju inte gå full tid pga att jag haft moderkaksavlossning med mitt första barn. Sen var det mycket rädsla de sista veckorna pga att Benjamin dog i magen.. hoppas ni piggar på er snart jobbigt att vara sjuk och vara gravid :) kram

i min lilla lilla värld » 2011-03-03 | 12:23:22
URL: http://saratilling.se

Åh, krya på er =)



Jag har nog tänkt amma minst 6 månader denna gång. Om det funkar vill säga. Själv?

Emily » 2011-03-03 | 15:33:59
URL: http://agressia.blogg.se/

JAG BLIR SÅ ARG!! Joel var också förkyld och jag frågade dem om de inte var farligt, då sa de NEJ. Efter vaccinationen vart han dyng sjuk och hosta och var förkyld och hade feber som faan. Min pojkväns mamma är sjuksköterska och vi frågade henne sen och hon sa att de absolut INTE får vaccineras om de inte är friska.. :S



Jo, min äldsta syster klagar på mig och allt jag gör och stör dig på mig hela tiden.. fattar inte vad jag gjort henne.. Men hon har alltid varit så mot mig, jag hatar att säga det, men hon är väl avundssjuk. Så trött på henne så jag spyr och det tar ju emot när det är ens egna familj.. krams

Erika » 2011-03-03 | 15:41:55
URL: http://mylittlewords.se

Ja, det var riktigt smidigt att ha hantlar i den :). Då går den inte för fort fram heller :)

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-03 | 17:42:31
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Jag mår dåligt över att jag inte kan ge honom det bästa, men jag mår bättre av att ge i flaska än att sitta och ha ont, och eftersom Viktor tog flaskan så himla bra och lätt så blv det även lättare för mig att släppa det. Men jag känner att jag hellre har ont i mina vårtor än han i magen :(



Jag förstår att du längtar nu när de börjar bli stora, och jag kommer väl göra detsamma ;) Haha.



Kramar

Maria » 2011-03-04 | 00:06:41

Är du utbildad till fotograf? :)

När har du isåfall utbildat dig? Tror jag läste om att du utbildat dig hemma, men hur?

Skitfin blogg och lycka till med allt, du är så jävla stark! :)

Alexsandra » 2011-03-04 | 16:23:43
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Varför vet vi inte...inte lätt för dej att veta ju.. de gör mej ingenting att du frågar om benjamin snarare tvärtom.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback