Jag förstår inte!

imorse ville Pixie gå upp vid 04:30 igen, jag gav henne välling och sen fick det vara bra antingen fick hon somna om eller ligga och gosa med sina djur i sängen, givetvis somnade hon om bland sina nallar till halv 05:13 iaf.
hur som hur så skulle barnen fixaas med både kläder, blöjbyten och frukost och jag skulle piffa till mig lite för att ta bussen , evighets långa resan till kevins dagis för hans skull.
när vi står och väntar på bussen och bussen precis rullat in så ställde vi oss lite längre fram och kevin håller mig i handen, jätte fint står han där så kommer en Vuxen människa en jävla turk fitta och blänger ner på han och går medvetet in i honom så han fick en rigäl knuff så går hon vidare och jag skrek efter henne * vafan gör du din jävla idiot se dig för * men hon svarade mig inte och hade hon gjort det hade hon fått en rejäl jävla däng !! hur i helvete kan man medvetet gå in i ett barn som håller sin mamma i handen ?? det är helt SJUKT !! en vuxen människa dessutom, jag tycker nästan att tonåringar vet bättre när det gäller barn !! åhh så förbannat jävla förbannad är jag, och samtidigt som ilskan bara kokar inom mig så vart jag faktiskt otroligt ledsen att se kevin bli så illa bemött, han som är så liten och inte kan försvara sig själv. nää fy :(

nu sitter jag iaf och proppat i mig två burgare och ska försöka hinna fixa lite här hemma innan kevin ska hämtas igen, riktigt ont fick jag efter att ha dragit upp vagnen för trappan. fick gå böjd men nu är det hur som helst 4 dagar kvar =) Heja heja !!

När kevin väntades i magen.

Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent » 2011-03-21 | 11:25:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Fy fan hur folk är, förstår att du blev både arg & ledsen!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback