slänger in ett inlägg i pausen.

Sitter och tänkte slänga iväg ett inlägg i pausen nu när tösen somnat, vi var på sista mödravårds besöket idag, kändes lite halvt från att ha gott varje vecka. fick en liten tår i ögat men all lycka med mig från dom till nästa vecka, vilket känns underbart! tänkte köpa en blomma till min barnmorska nästa vecka för att hon är guld värd alltså. :)
när hon sa "sista besöket nudå" så kändes allt genast overkligt, fasiken det är faktiskt 1 vecka kvar tills vi är på förlossningen, innan vi gick därifrån sa jag * jamen vi syns ju om 3 år igen * då skratta hon och sa att hon såg fram emot det =) så underbara människor. <3
Både magen och bebisen hade sjunkit rejält och hon kände mina värkar som hållt i sen igår ont och obehagligt jag som hatar "mensvärk" , hon tyckte jag skulle vara uppmärksam på värkarna ganska noga nu.
så vi får vänta och se, kanske blir det en bebis innan igångsättningen kanske inte. upp till den :p

nu sover tösen i vagnen och jag ska slänga in och rensa en helvetes massa kläder alltså medans jag kan, så kör pappsen hit syskonvagnen från dom imorgon så man har den beredd om det skulle ske något.
snart kommer mina grabbar hem iaf, kevin går ju kvar på dagiset i brandbergen och gubben tog ledigt denna vecka för att underlätta för mig.

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-17 | 17:32:31
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar;

Tack du! Det behövs, haha..

Ah okej, ska barnen dela rum eller hur hade ni tänkt? ^^,



Vi bor i en fyra på 85 kvm tror jag att det var :)

Stort och skönt! ^^



Kram

21 år och tvåbarnsmamma i juni » 2011-03-17 | 19:19:39
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

sv: nae, det är så hemskt också när man inget kan göra. hon fyller 3 i november. så 28 månader :) hehe.

jag håller med tummarna. tack så mycket!

kram

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-17 | 20:24:56
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Ja, det är juh verkligen jobbigt för dem :( Och jag tycker det är jobbigt nu, så jag tycker verkligen synd om Viktor!



Hans mage krånglar till och från, och då får han både Sempers och Miniform :(



Kramar

Stina - Mamma till Melker » 2011-03-18 | 12:15:01
URL: http://st1naa.blogg.se/

Oj så spännande att de närmar sig :) Lycka till sen med forlossningen :)

tony » 2011-03-19 | 09:05:26

nej ja tog ledigt för ja e sjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback