Fråga & svar.

lisa om 15:e december.:
Hejsan jag har några frågor.
vad var det bästa/sämsta med att vara gravid?
i vilken vecka började du berätta för folk?
hur länge kunde du ha dina vanliga kläder?
och sen undrar jag om angelsound (heter det så?)
hur mycket kostar det? var köper man det? och hur fungerar den?
tacksam för svar annars tack för en bra blogg-



Svar : Hej hopp. Det bästa var/är sparkarna och magen som växer, det sämsta är nog väntan och åksjukan samt illamåendet på morgonen och fram mot kvällen. :)
jag var ganska tidig med den saken, med kevin berättade jag i vecka 5 och med lillasyster nu höll jag mig till vecka 10-11 om jag inte minns fel, min far fick reda på det i vecka 20 hehe. :p
med kevin kunde jag ha knäppta jeans till vecka 23 med lillasyster kunde jag ha knäppta jeans till vecka 13 sedan fick jag ha snören vid knapparna haha så det var en skillnad där. men linnerna började sitta halvt i vecka 16 ungefär då började jag använda lite längre tunikor så inga mammakläder har jag inte. :)
Japp, den kostar från 600 och uppåt beroende vart man köper den, den finns på : www.barntrygghet.se , den fungerar som så att du får en kontakt gel med som du lägger på lite sedan lägger du den rätt långt ned på magen och höjer volymen och sätter på hörlurarna sedan får du vinkla den lite hur som helst för att hitta det rätta stället. :) inga svårigheter.

Tack för att du läser. :)
Anonym » 2009-12-16 | 15:11:16

Okej, men 3 månader av 9 år ju inte så farligt heller :)

Kram

hej » 2009-12-16 | 20:26:24
URL: http://flodko.se

Hejsan igen. ja jag bor i västerhanige, skuggstrgen heter de så brukar se dig komma och gå på villavägen^^



Okej skulle du kanksa kunna tänka dig att hjälpamig med min blogg? om du vill kan då få en slant för det:)kram

Mailda - 90a & snart 2barns mamma! » 2009-12-16 | 21:02:18
URL: http://majbebis08.blogg.se/

ah okej, har aldrig sett den förut heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback