Pepparkakor :D

jag har hört att man blir snäll av pepparkakor. Jag ser de som myt, eller det funkar iaf inte på vuxna eller ungdommar. Kevin blir otroligt snäll av pepparkakor, Helt otroligt han älskar dem!
får väl samla på mig ett gäng pepparkakor innan dem slutar säljas. Hans mage kommer igång då med!

nu sitter jag här med en snarkandes karl liggandes i soffan. Jag är dock jätte yr och känner mig helt matt!
försöker ju dricka så mycket som möjligt som min barnmorska gav mig order att göra.
detta är jätte jobbigt! Orkar faktiskt ingenting så måste gå och lägga mig nu känner jag efter ett glas vatten innan jag truppar av på plats.

Varför skulle det vara ett problem om man skriver ned sina känslor på papper eller blogg?
man eller jag gör det inte för att skryta inte heller för att få det verka bra på svart och vitt.
jag gör det för att jag verkligen är lycklig och skriver vad jag känner för jag älskar att skriva ned sånt.
varför ska människor i allmänhet störa sig på det och lägga sin uppfattning som egentligen bara är någonting som inte finns? .
Dem enda som vet vad som stämmer, hur det är. det är faktiskt vi! att folk inte kan vara glada för andras skull utan måste komma smygandes med sin avundsjuka.
det var lite därför jag bör blogg också. är så trött på dess folk ! detta är min blogg och här skriver jag om allt & ingenting vad jag känner för att skriva inte för andras skull. 

nu har jag iaf vettiga läsare. Tack gode gud för det! :) Kramisar från oss <3

dessi » 2009-11-27 | 09:00:47

tack själv för att du fortsätter skriva!! så underbart och läsa om eran familj samt om din graviditet. Eftersom de är något jag har svårt med :) du gör så man vill fortsätta käpma :) tack igen gumman! <3

Emelie, Mamma till David » 2009-11-27 | 10:03:42
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Visst har dom :D Såg nu att jag behöver köpa mer saker från rusta :P Vad ska ni köpa då? :)

Vad roligt! :D David går. Det har han gjort sen innan han blev 11 månader :) Visst är det roligt när dom utvecklas? :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback